بازدید میدانی فرماندار ورامین از سه واحد تولیدی در منطقه صنعتی غیر دولتی خیرآباد جنوبی

بازدید میدانی فرماندار ورامین از سه واحد تولیدی در منطقه صنعتی  غیر دولتی خیرآباد جنوبی صبح امروز سه شنبه انجام شد

به گزارش ورامین تدبیر، کاغذلو فرماندار شهرستان به همراه ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت ، ریاست محیط زیست و هیئت امناء شهرک صنعتی غیر دولتی خیرآباد جنوبی و دیگر اعضاء از سه واحد تولیدی بازدید به‌عمل آوردند .

این بازدیدها به منظور بررسی و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان از سه واحد در زمینه تولید برزنت و پارچه ، تولید انواع الیاف و همچنین قوطی سازی صورت پذیرفت و طی آن روند تولید محصول، چگونگی تهیه مواد اولیه، نحوه بازاریابی و ارائه محصولات همچنین مشکلات مربوط به مجوز های فعالیت، مشکلات مربوط به محیط زیست ، بدهی های معوق و سرمایه درگردش و نقدینگی مورد بررسی قرار گرفت.
در این بازدید کاغذلو فرماندار ورامین ضمن قدر دانی از زحمات و فعالیت مثبت مجموعه ها بیان داشت ، هدف دولت تدبیر و امید حمایت از واحد های تولیدی می باشد ما نیز در شهرستان جهت رفع موانع و حمایت از واحد های تولیدی تمام توان و تلاش خود را بکار می بندیم.
فرماندارورامین با تاکید بر توسعه اشتغال و تولید، اظهار کرد: حمایت از صنایع تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال باعث جذب سرمایه‌گذار در منطقه با توجه به نزدیکی به شهر تهران خواهد شد.
کاغذلو با اشاره به شعار سال ( رونق تولید ) اظهار داشت : در سال رونق تولید ، رفع مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی در اولویت است و باید حل شود، انتظار ما از مدیران ادارات این است که بیشترین تعامل را با واحدهای تولیدی داشته باشند و برنامه هایشان را تسهیل کنند تا واحدها با موانع کمتری مواجه شوند و بتوانند فعالیت هایشان را ادامه و توسعه دهند.
فرماندار با تاکید بر اینکه برای اجرای رونق تولید به مشارکت و تعامل همه دستگاه های اجرایی و عموم مردم نیاز است اظهار داشت : استفاده از تولیدات داخلی باید فرهنگ سازی شود.
درادمه مدیران واحدهای تولیدی هم ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای همراه به جهت توجه به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان و پیگیری برای رفع مشکل آنهابه بیان مسائل ومشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند وخواهان رفع این مسائل و مشکلات شدند.فرماندار نیز درخصوص مسائل ومشکلات مطرح شده قول پیگیری وهمکاری لازم را اعلام نمود.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 − نه =

Top