شهردار قرچک: اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس توسط شهرداری قرچک

شهردار قرچک در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی در سطح این شهر خبر داد.

به گزارش ورامین تدبیر، محسن خرمی شریف با بیان اینکه ما هر چه داریم از رشادت های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بوده است، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بر همه اقشار جامعه لازم است چرا که امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌های این عزیزان است.

وی با اشاره به برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس توسط واحد اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی شهرداری، افزود: در این هفته از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری قرچک طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

شهردار قرچک به تبلیغات محیطی و زیباسازی به مناسبت این هفته فرخنده اشاره کرد و گفت: توسط واحد روابط عمومی شهرداری بنرهایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهر نصب خواهد شد و واحد زیباسازی نیز به تزئین میادین و خیابان های شهر خواهد پرداخت.

خرمی شریف با تأکید بر لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدا، بیان داشت: برگزاری روضه خانگی در منازل شهدا توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت یکی دیگر از برنامه های مدیریت شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم خواهد بود.

وی از برگزاری مسابقه پیامکی باعنوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و افزود: به دلیل شیوع کرونا، مراسم خاطره گویی دفاع مقدس به صورت مجازی توسط واحد اجتماعی فرهنگی شهرداری به مناسبت این هفته برگزار خواهد شد.

شهردار قرچک در پایان از گلباران و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری مراسم هفته دفاع در پارک بانوان، توزیع پک فرهنگی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه ها و همکاری با سپاه ۱۵ خرداد درخصوص برگزاری مراسم تئاتر استانی حماسه نامداران خبر داد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × پنج =

Top