شبکه توزیع آب شرب ورامین نوسازی و اصلاح شد

باهدف مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب ۸۱۱۳ متر لوله‌گذاری جهت اصلاح و نوسازی خطوط آب‌رسانی شبکه توزیع آب شهری ورامین دریازده ماهه سال ۹۷ بیش از هشت کیلومتر شبکه توزیع آب شهری ورامین اصلاح و نوسازی شد

به گزارش ورامین تدبیر مدیر آبفا شهرستان ورامین گفت: عملیات اصلاح شبکه آب‌رسانی از ابتدا سال جاری تا پایان بهمن‌ماه مطابق برنامه و با فعالیت و پیگیری‌های مستمر اجرا شد.

علیرضا علیکایی با اشاره به این‌که در اجرای این طرح از لوله‌هایی با جنس و در اقطار مناسب استفاده شد، افزود: در این عملیات بیش از هشت کیلومتر خطوط قدیمی و فرسوده شبکه توزیع آب شهری ورامین از مدار بهره‌برداری خارج و بر اساس طرح مطالعاتی مصوب لوله‌های پلی‌اتیلن در اقطار ۹۰ الی ۳۰۰ میلی‌متری جایگزین شدند.
وی تصریح کرد:۸۱۱۳ متر عملیات نوسازی خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شهری ورامین با اجرای لوله‌گذاری‌های جداگانه در نقاط مختلف، خیابان‌ها و کوچه‌ها با همکاری و هماهنگی شهرداری و پلیس راهور اجرا گردید.

علیکایی اضافه نمود: جلب رضایت مشترکین از خدمات آب‌رسانی، تنظیم و تثبیت فشار شبکه توزیع، کاهش آمار حوادث و مدیرت مصرف آب از دستاوردهای این طرح است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 + هفت =

Top