سپاه آماده پاسخ به کوچک‌ترین تهاجم  وتهدید دشمن است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین :
سپاه آماده پاسخ به کوچکترین تهاجم  وتهدید دشمن است

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان ورامین ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شهرستان ورامین ضمن فرارسیدن ایام شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: در طول تاریخ در تقویم روزهای داریم به نام ایام الله یعنی با روزهای عادی متفاوت است و نشان قدرت خداوند بیشتر در آن روز ظاهر می‌شود.

وی گفت: در تاریخ ایام الله های متفاوتی می باشد ولی ۴ تا از آن ها اهمیتی بیشتری برخوردار است که به ترتیب یوم البعثه، یوم الغدیر، یوم عاشورا و یوم الله ۲۲ بهمن است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد: بهمن ماه یادآور حماسه آفرینی مردم عزیزمان است که مردم با حضور در صحنه و رهبری امام خمینی(ره) بساط طاغوت را برچیدند.
سرهنگ امینی بیان کرد: چرخ اقتصادی صنعت غرب نیازمند نفت خام است و بیشترین چاه های نفتی در خلیج فارس می‌باشد که در زمان قبل از انقلاب فردی که توسط انگلیس و امریکای خبیث به قدرت رسید و حافظ منافع آنها در ایران بود.
وی گفت: طبیعی است که بخواهند با نظام جمهوری اسلامی که استقلال خواه و سلطه ستیز است مخالف باشند و دشمن بعد از انقلاب دست به توطئه های مختلفی زد و هدف از آنها برندازی بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اشاره به دستور امام خمینی(ره) برای تاسیس نهاد سپاه گفت: هدف از تشکلیل نهاد سپاه با دستور امام خمینی(ره) نگهبانی و پاسداری از انقلاب و دستاورد های انقلاب است.
سرهنگ امینی خاطرنشان کرد :سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت است و در کنار آن فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به نامگذاری روز پاسدار در ولادت امام حسین(ع) گفت: وضعیت اخلاقی و روحی پاسداران معتصف به امام حسین (ع) است و همین روحیه جانفشانی و شهادت طلبی در سپاه است و امام خمینی(ره) در سخنان خود فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
فرمانه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ورامین اظهار کرد: انقلاب در عرصه های مختلفی مورد تهدید است و طبیعی است که دشمنان تلاش خواهند کرد با ایجاد توطئه در کشور باعث براندازی شود وتا به امروز با شکست مواجه شده است‌
سرهنگ امینی بیان کرد: امروز آمادگی سپاه در عرصه های مختلف نظامی و موشکی بالستیک و کروز و دریا که می تواند با کوچکترین تهاجم وتهدید دشمن را پاسخ کوبنده وهمه جانبه مواجه سازد.
وی در ادامه افزود: طی سال های آینده غده سرطانی صهیونیستی در منطقه از بین خواهد رفت و به وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در پایان خاطر نشان کرد: سپاه مولد انقلاب و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و هم‌چنین خدمتگزار مردم شریف ایران است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

15 − 9 =

Top