سرنخ آشوب‌های عراق و لبنان در سفارت‌خانه‌های آمریکا است

امام جمعه موقت ورامین گفت: سرنخ آشوب‌های خیابانی این روزهای عراق و لبنان را باید در سفارت‌خانه‌های آمریکا دنبال کرد

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به تلاش دشمنان اسلام در ایجاد آشوب در منطقه اظهار داشت: مهمترین مسأله امروز در عراق و لبنان چاره اندیشی برای ناامنی و آشوب‌هایی است که سرنخ تمامی آن‌ها به سفارت‌خانه‌های آمریکا ختم می‌شود.
وی افزود: مردم این کشورها باید بدانند که پیگیری مطالبات به حق آنان باید در چارچوب ساختارهای قانونی کشورشان صورت گیرد چرا که فتنه انگیزی جز تأمین منافع آمریکا و کشورهای غربی، چیزی دیگری را به همراه ندارد.
وی اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی که از پیروزی جبهه مقاومت علیه گروه‌های تروریستی تکفیری داعش عصبانی هستند، تلاش دارند تا با ایجاد فتنه و آشوب‌های داخلی، ملت مسلمان عراق و لبنان را درگیر خود کرده و با ایجاد ناآرامی، آنان را به تقابل با ایران وادار کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در آشوب‌های خیابانی عراق، چهره‌های مبارز و رهبران مقاومت در برابر داعش مورد سوء قصد قرار گرفتند، به حریم مرجعیت تعرض و به حزب الله لبنان توهین شد.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه ارتش گفت: به فرموده ایشان، اعتماد به دشمن، خوشبینی و ساده‌انگاری و غفلت از توطئه‌های استکبار، ناتوان و حقیر شمردن دشمن و غره شدن به پیروزی‌ها، می‌تواند عاقبتی همچون جنگ جنگ احد را به همراه داشته و پیروزی را به شکست تبدیل کند.
محمودی گفت: دشمن از هر گونه غفلت استفاده کرده و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد می‌کند هر چند که ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کرده‌اند که با حرکت پشت سر ولایت و حفظ هوشیاری و بصیرت، تمامی توطئه‌ها را شناخته به هنگام، آن‌ها را خنثی می‌کنند.
وی با تأکید بر لزوم حضور همه جانبه و با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: امروز دشمن به دنبال جدا کردن مسیر مردم، از آرمان‌های انقلاب اسلامی است ولی قطعا ملت ایران با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، در این راهپیمایی ضد استکباری شرکت کرده و اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × چهار =

Top