سخنرانی فرماندار ورامین پیش از خطبه های نماز جمعه ۲۰ بهمن

محمدرضا یوسفی، فرمانداری ورامین، در جمع نمازگزاران پیش از خطبه های نماز جمعه ۲۰ بهمن سخن‌رانی کرد.

به گزارش ورامین تدبیر ، محمدرضا یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمه ورامین گفت : جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به وحدت نیاز دارد ، نشانه رفتن پیکان علت مشکلات به سمت یکدیگر جز این که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازد ، نتیجه دیگری در پی ندارد.
وی اظهار کرد: بیان برخی از مطالب و به کاربردن بعضی از ادبیات جز مأیوس کردن مردم بایده دیگری ندارد ، خوب و بد مسائل جامعه به همه افراد ارتباط دارد .
وی تصریح کرد: این که شعار ۴ درصدی و ۹۶ درصدی در جامعه سر می دهیم عین همان حرف هایی است که در رژیم گذشته عنوان می شد که عده ای قلیل ثروت اکثر مردم را می بلعند و همان حرفی است که در آمریکا زده می شود که یک درصد از مردم ، بر ۹۹ درصد حاکمیت درند .
یوسفی بیان کرد: اگر چند نفری هم مشکل اقتصادی در جامعه به وجود می آورند نباید به پای همه افراد نوشت ، دستگاه های امنیتی و قضایی با هوشیاری با این افراد برخورد می کنند ولی نباید با حرف هایی که بوی تفرقه دارد ، وحدت جامعه را هدف قرار داد.
فرماندار ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت در شهرستان ورامین گفت : دولت طی یکسال گذشته ۲۶۴ میلیارد تومان برای توسعه خدمات زیربنایی راه و آب در این شهرستان هزینه کرده و بسیاری از زیرساخت های ورامین رامتحول کرده است.
وی گفت : دولت برای رفع مشکل کم آبی دشت ورامین و توسعه کشاورزی منطقه، ۱۵۷ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم طرح انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران هزینه کرده است.
یوسفی بیان کرد: در حوزه راه و حمل و نقل ریلی ، دولت بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه قطار شهری تهران – ورامین و رفع مشکل تقاطع های غیر هم سطح هزینه کرده به گونه ای که از مجموع ۳۳ تقاطع غیر هم سطح ، ۱۸ مورد به طور کامل برطرف شده و ۱۱ مورد در دست اقدام است .
وی گفت : با اجرای کامل پروژه قطار شهری ورامین – تهران مشکل تردد روزانه یکصد هزار خودرو به سمت تهران که حوادث متعددی را به همراه دارد برطرف می شود.
فرماندار ورامین افزود : یکی دیگر از اقدامات مهم دولت تعیین تکلیف منطقه صنعتی خیرآباد است که با مصوبه هیأت دولت این منطقه به شهرک غیر دولتی تبدل و تکلیف ۵۰۰ واحد تولیدی که توانایی اشتغال ۶ هزار فرصت شغلی دارند مشخص شد.
وی از تصویب اجرای کمربندی جنوبی قرچک – ورامین ، اجرای پروژه روشنایی معابر و خیابان های شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال ، رفع مشکل اراضی مشاعی ، رفع مشکل تعاونی های مسکن ، تعیین یکصد نقطه امن در شهرستان ورامین در مواقع بروز بحران ، احداث استادیوم ۵ هزار نفری ورامین تا خرداد سال آینده و استادیوم سالن ورزشی ۵ هزار نفره در ورامین به عنوان دیگر اقدامات موثر دولت در شهرستان ورامین یاد کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

13 − ده =

Top