#یادداشت_ورامین‌تدبیر ؛تحلیل اخبار و شنیده‌های تغییرات فرمانداران شهرستان های استان تهران

 

? #یادداشت_ورامین‌تدبیر
✍مازیار کریمی؛ مدیر مسئول سایت و کانال خبری ورامین‌تدبیر

♨️ اخبار داغ #فصل_تغییر فرمانداران استان تهران(۳)

?خرسندیم که با #فصل_تغییر همراه #ورامین‌تدبیر هستید؛ همان‌گونه که دیدیم و خواندیم تا بدین جای کار تمام #شنیده‌ها و پیش‌بینی‌های ما درست از آب درآمده‌است و علاوه بر تایید یک به یک شنیده‌های ماه‌های پیشین، پیش‌بینی‌های ما برای هفته آخر بهمن‌ماه هم تحقق یافت و #طاهری به شهریار رفت و احتمال قوی فردا هم خبر فرمانداران #ملارد(اسماعیل‌وند) و #قدس(ناصربخت) اعلام خواهد شد و البته خبرِ ابقای محمدکرم #محمدی هم توسط بیش‌تر رسانه‌های محلی #پیشوا تایید و تاکید شد.

?اینک شما را به خواندن #یادداشت_ورامین‌تدبیر با داغ‌ترین اخبار پشت پرده‌ی لابی‌های دنیای سیاست در حساس‌ترین نقاط آن دعوت می‌کنیم?

?براساس شنیده‌های جدید ما در بالاترین قسمت فرمانداران استان تهران یعنی در خود شهر #تهران، #فرهادی، فرماندار کنونی تهران، استاندار #قم خواهد شد تا بستر را برای پرش #رضازاده به این جای‌گاه آماده سازد.

?در سوی حساس تر این تغییرات :
محمد #امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری تهران، #استاندار_خراسان_شمالی می‌شود و آن هنگام #جمالی‌پور، فرماندار کنونی #ری، جای او را خواهد گرفت و سپس فضا و فرصت برای #مرسلپور، فرماندار کنونی قرچک، فراهم خواهد شد تا او هم به مراد دل خود برسد و #فرماندار_ملک_ری شود.
حال اما( اگر باز هم به‌سیاق سابق، پیش‌بینی‌های #ورامین‌تدبیر درست از آب درآید)جدال برای تصدی صندلی فرمانداری #قرچک جدی و جالب می‌شود که بایست دید #عباسی پیروز این میدان خواهد شد یا #سعیدیان!

با این توضیحات؛ اگر فردا فرمانداران ملارد و قدس معرفی شوند باید بنشینیم و صبر پیشه گیریم و منتظر اعلام خبر ۸فرماندار شهرستان‌های دیگر استان ( اسلامشهر، ری، بهارستان، پردیس،تهران، قرچک، پیشوا و ورامین )برای رسیدن به برگ‌های پایانی این فصل بمانیم و در آن لحظه درصد وثوق #منابع ورامین تدبیر را هم بسنجیم?

برای آگاهی از داغ‌ترین اخبار سیاسی با #ورامین‌تدبیر همراه باشید

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 × یک =

Top