رسانه ها در خط مقدم ایجاد امنیت و نظم اجتماعی هستند

فرماندهی ویژه شرق استان تهران در نشست خبری با خبرنگاران گفت :
رسانه ها در تمام برکات نظام نقش اساسی و تعیین کننده داشته‌اند.

به گزارش ورامین تدبیر سردار “عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی شرق استان تهران در نشست خبری چهارشنبه پایان سال با اصحاب رسانه که با شعار “نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری” در محل ستاد فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ورامین برگزار شد بیان داشت : بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه مواد محترقه و چندین تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه در شرق استان تهران کشف‌شده است.

سردار ناظری در ادامه این نشست به لزوم تجهیز نیروی انتظامی به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای روز تاکید نمود و افزود : تا قبل از تعطیلات نوروزی تمام نیروهای پلیس به لباس‌های دوربین‌دار مجهز خواهند شد.

سردار ناظری در خصوص اقدامات سال جاری ناجا ویژه شرق استان تهران گفت :مرکز تجمیع ۱۱۰ در ورامین مستقر و راه اندازی شده است

وی افزود : امسال ۷۹ درصد بیشتر از سال گذشته با ۱۱۰ تماس گرفتند و در مجموع ۵۱۵۵۹۶ تماس با ۱۱۰ در طول سال اخیر ثبت شده است .

سردار ناظری افزود : تماسهای عملیاتی در سال جاری ۲۹ درصد افزایش داشته است

این مقام انتظامی اعلام کرد : با موافقت‌نامه و مصوبه جدید گشت های بسیج با عنوان “گشت رضویون” فعال خواهند شد و به امنیت محلات کمک خواهند کرد

ناظری همچنین تصریح کرد : ۱۳ درصد افزایش کشف سلاح نسبت به سال قبل داشته ایم

فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ادامه بیان داشت :وظیفه برخورد با افراد را هیچکس ندارد و مردم باید برخورد با خاطیان را به قانون بسپارند

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت :۶۳ درصد افزایش کشف مواد مخدر و بیش از ۱۸۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق را داشته ایم

وی به قاطعیت در برخورد با مجرمان و سارقین اشاره کرد و در این خصوص اعلام داشت : ۳۳ درصد افزایش دستگیری سارق و ۳۱ درصد افزایش برخورد با اراذل و اوباش را داشته ایم.

وی افزود :۲۳۲۰۰۰ مراجعه مردمی در کلانتری ها و ۱۰۶۰۰۰ رسیدگی به پرونده و ۱۵۰۰۰ دستگیری در طول سال جاری داشته ایم.

فرماندهی ویژه شرق استان تهران در پایان با اشاره به اهمیت مقوله خودحفاظتی شهروندان تاکید نمود: از تمام شهروندان محترم می‌خواهیم که در ایام تعطیلات نوروز حتما وسایل قیمتی منزل را در مکانی امن گذاشته و منزل را به همسایه خود بسپارند و اگر چنان‌‌چه در این ایام قصد جابه‌جایی اثاثیه منزل خود را دارند حتما از کلانتری محل مجوز دریافت نمایند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده − سه =

Top