مترو به خاطر وجود اختلافات بین مسؤلان به ورامین نیامد

رئیس شورای شهر ورامین در نخستین نشست خبری مشورتی ریاست شورای شهر ورامین با خبرنگاران : ما نباید اختلافات سیاسی را محور کار خود قرار دهیم؛ تنها با حفظ وحدت می‌توانیم توسعه و پیشرفت را در دشت ورامین رقم بزنیم.

به گزارش ورامین تدبیر جعفر اردستانی در نخستین نشست خبری شورای شهر ورامین گفت : تنها با وحدت همگان می‌توانیم باعث جبران عقب‌ماندگی ورامین شویم که برای دستیابی به این مهم مقرر نمودیم نشست های مشورتی متعددی با گروه‌های موثرین و منتفذین شهرستان ورامین برگزار نماییم که به همین منظور نخستین نشست را نشست با اصحاب رسانه برگزار کردیم چون معتقدیم فعالان رسانه‌‌ای تاثیرگذارترین گروه‌های جامعه هستند.

وی در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار در سازمان شهرداری گفت : گردشگری از برجسته ترین مولفه‌های درآمدزاست که با توجه به آثار و میراث فرهنگی غنی ورامین می‌توان سرمایه‌گذاری ویژه در این حوزه نمود.

اردستانی حوزه ورزش را از دیگر حوزه‌های مهم و تاثیرگذار توصیف نمود و اظهار داشت: با وجود استعدادهای فراوان در رشته‌های مختلف از جمله والیبال در شهرستان ورامین نتوانستیم به جایگاه لایق خود دست بیابیم چون واقعا فدراسیون والیبال کشور به شدت ورامین را اذیت می‌کنند و حق ورامین را می‌خورند چون نسبت به اسم ورامین آلرژی دارند به همین خاطر شاهد برخوردهای غیرمنصفانه به تیم والیبال شهرداری ورامین هستیم که گرفتن حق میزبانی ورامین در فینال از آن جمله است.

نماینده مردم در شورای شهر ورامین در پایان بیان داشت : باید به جای فکر کردن به منافع خود به ورامین بیاندیشیم و مهمترین کار در این قسمت برای مسؤلان حسن انجام وظیفه و برای مردم پیشنهاد راه‌کار و نقد منصفانه است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دوازده − 10 =

Top