رئیس جمهور: آبادانی روستا یعنی حرکت در مسیر تولید

رئیس جمهور آبادانی روستا را به معنای حرکت در مسیر تولید دانست و گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های حیاتی مردم در کشور و همچنین سلامت و صحت ملت، اقدامات بسیار اساسی در حال انجام است.

به گزارش ورامین تدبیر ، آقای روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو تصریح کرد: افتتاح این طرح‌ها، بیست و دومین افتتاح ملی است و از خداوند طلب توفیق دارم که تا پایان سال هر هفته بتوانیم افتتاح‌های بزرگ ملی را برای آبادانی ایران عزیزمان در بخش‌های مختلف داشته باشیم.
رئیس جمهور ضمن تشکر از زحمات مسئولان و کارکنان بخش‌های آب و برق در حوزه نیرو افزود: تلاش بسیار وسیعی را به کار گرفته اند، امروز در نعمت استفاده از آب و برق می‌توانیم کشورمان را با کشور‌های پیشرفته مقایسه کنیم، تقریبا صد درصد مردم در شهر‌ها و بیش از ۹۹ درصد نیز در روستا‌ها از برق استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: امروز همه روستا‌های با ۲۰ یا ۱۰ خانوار تحت پوشش شبکه برق است؛ این افتخار بزرگی برای ماست، مردم روستا‌های ما باید از همه نعمت‌ها و فرصت‌های اساسی مثل مردم شهر، چون راه، برق، آموزش، مخابرات و گاز باید برخوردار باشند که کار بسیار خوبی در همه این زمینه‌ها طی ۷ سال گذشته و همچنین سال‌های پس از پیروزی انقلاب انجام شده است.
آقای روحانی تاکید کرد: آبادانی روستا یعنی حرکت در مسیر تولید و حرکت معکوس در زمینه مهاجرت و همچنین خدمت به مردم؛ این کار بسیار عظیم و بزرگی است که در همه روستا‌های کشور در حال انجام می‌باشد و اکنون می‌توانیم اعلام کنیم که در هر ۵۰ روز قادر هستیم یک سد مخزنی را به افتتاح برسانیم، این آمار بسیار هیجان انگیزی برای مردم و باعث آبروی کشور ماست.
رئیس جمهور افزود: اینکه هر هفته ۳۰ روستا به شبکه آب سالم و پایدار متصل می‌شود و همچنین اقداماتی که برای تصفیه آب و فاضلاب انجام می‌گیرد به معنای آن است که در زمینه زیرساخت و نیازمندی‌های حیاتی مردم در کشور و همچنین سلامت و صحت ملت اقدامات بسیار اساسی در حال انجام است.
آقای روحانی خاطرنشان کرد: اینکه از ۱۸۸ سد کشور، ۴۴ سد در این دولت افتتاح شد و سد‌های دیگری نیز تا پایان دولت در مسیر افتتاح خواهد بود یعنی آماده کردن همه زیرساخت‌های لازم برای توسعه.
وی ادامه داد: وقتی ما در منطقه‌ای آب، گاز، برق، راه و ارتباطات داریم به این معناست که زیرساخت‌های لازم برای حرکت آماده شده است، بخش خصوصی و دولتی امروز در حال تلاش هستند چرا که امسال سال جهش تولید است و ان شاالله تا پایان سال همه مردم و بخش‌های کشور تلاش خواهند کرد که این شعار سال در عمل محقق شود.
ایستادگی ملت ایران؛ شکست بی نظیر برای آمریکا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × 3 =

Top