استاندار تهران: محدودیت های کرونایی تهران در هفته آینده نیز ادامه دارد

استاندار تهران با بیان اینکه محدودیت های کرونایی در هفته آینده نیز اجرا می شود، اعلام کرد که با توجه به شرایط قرمز استان دورکاری ادارات تا ۱۹شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش ورامین تدبیر به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بند پی عصر چهارشنبه در حاشیه تجلیل از کار آفرینان استان در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت و شیب کاهش کرونا در استان تهران و کشور بسیار ملایم است.

استاندار تهران با بیان اینکه همچنان نگران سفرهای بی مورد برخی شهروندان در این ایام هستیم که متاسفانه به تذکرات و درخواست های مسئولان کم توجهی کردند ادامه داد: شرایط جدید میزان شیوع کرونا در استان تهران تا دو هفته دیگر و بعد از ارزیابی ها مشخص می شود.

وی ادامه داد: طبق توافقات صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت ودرمان مقرر شد که بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور با رعایت شرایط سخت گیرانه و پروتکل های بهداشتی و نیز برگزاری کلاس حضوری و مجازی انجام شود.

استاندار تهران کاهش ماندگاری دانش آموزان، ضوابط در سرویس ها، تعطیلی بوفه ها و همچنین برگزاری کلاس های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش آموزان از جمله اقدامات برای مدیریت کرونا در مدارس برشمرد.

محسنی بندپی گفت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در هفته جاری و تا روز چهارشنبه ۱۹شهریور ماه تمدید شد.

به گفته وی طرح ترافیک در هفته پیش رو اجرا می شود.

استاندار تهران با بیان اینکه در دهه نخست محرم رعایت پروتکل های بهداشتی در بیش از ۹۰ درصد از هیات های عزاداری رسمی و بزرگ به خوبی انجام شد افزود: برخی اعمال محدودیت هایی با تلاش سازمان تبلیغات اسلامی کشور و فرمانداران استان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام و سلامت عزاداران دچار مشکل نشد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

12 − 3 =

Top