دزدیدن زن متاهل جلوی چشم شوهرش | تعرض ۳ مرد مست به زن جوان و رها کردن او در خیابان

 

فرمانده انتظامی استان از دست‌گیری ۳متهمی که زوج گرمساری را مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار دادند ، در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد .

 

سرهنگ ” جلیل موقوفه ئی ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه به همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار ، توسط ۳ نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بعد متهمان وی را سوار بر یک دستگاه پراید ، پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند ، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به برسی دقیق موضوع اقدام و وراد عمل شدند .

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با بهره گیری از روش های نوین پلیسی نسبت به شناسایی متهمان اقدام کردند ، ادامه داد : راننده خودرو که به جرم حمل مواد مخدر دارای ۱۲ سال حبس و در مرخصی از زندان به سر می برد . طی یک عملیات منسجم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد .

سرهنگ موقوفه ئی از اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستان خود خبر داد و افزود : ۲ متهم دیگر این پرونده که تبعه یکی از کشورهای خارجی و سابقه دار هستند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و هر کدام طی عملیات های جداگانه ای دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه هر ۳ متهم انگیزه خود از انجام این کار را مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند ، اظهار داشت : شرب خمر زمینه ارتکاب جرایم خشن را در افراد افزایش می دهد و از این رو اگر ارزش های دینی و اجتماعی در جامعه حفظ شود ، میزان آسیب ا و ناهنجاری ها کاهش پیدا خواهد کرد .

_

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نوزده − 9 =

Top