عزل مدیر شعبه و برخورد با کارمند خاطی در ورامین در پی گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین گفت : در پی گزارش رفتار نامناسب یکی از کارمندان بانک های شهرستان ورامین با ارباب رجوع ، مدیر شعبه مربوطه عزل و با کارمند خاطی برخورد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین ظهر امروز اظهار کرد : تکریم ارباب و احترام به ارباب رجوع و مردم شهید پرور و ولایت‌مدار ، مکرراً مورد تاکید دولت سیزدهم و فرمانداری ویژه شهرستان ورامین بوده است.

وی افزود : در پی گزارش مردمی برخورد نامناسب یکی از کارمندان بانک‌های شهرستان به اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری ویژه ورامین ، بررسی‌ این موضوع در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه مدیر شعبه مربوطه عزل و با کارمند خاطی برخورد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رفتار شایسته با مردم خاطر نشان کرد : کارمندان ادارات و بانک ها باید تکریم ارباب رجوع و رفتار شایسته و مناسب با مردم شهید پرور را سرلوحه کار خود قرار دهند .

درویشی در پایان ضمن اشاره به برخورد جدی در صورت دریافت گزارش ها پیرامون این موضوعات خاطر نشان کرد : در صورت مشاهده و دریافت هرگونه گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع و شهروندان ، پس از بررسی‌ موضوع ، با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شش + 11 =

Top