خطیب نماز جمعه ورامین: سفر رئیس قوه قضائیه به ورامین الگویی برای مدیران باشد

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: سفر سرزده روز گذشته رئیس قوه قضائیه به شهرستان ورامین و دیدار بدون واسطه با مردم، باید به الگویی برای تمامی مدیران تبدیل شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: سفر سرزده رئیس قوه قضائیه به شهرستان ورامین آن هم بدون تشریفات و هماهنگی قبلی، اقدام شایسته و لایق تحسینی است که مردم را به آینده نظام امیدوارتر می‌کند.
وی افزود: این که رئیس یکی از قوای سه‌گانه بدون تشریفات و اطلاع قبلی به میان مردم آمده و از گرفتاری‌های آنان آگاه می‌شود، نشان از این واقعیت دارد که می‌توان بدون مشکل بین مردم حضور یافت و از نزدیک با مسائل آنان آشنا شد، اقدامی که روز گذشته در دادسرای ورامین رخ داد و رئیس قوه قضائیه دستورات لازم برای پیگیری مسائل مردم صادر کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: دولتمردان نیز باید در تمام رده‌های مدیریتی به این روش اقدام کنند و با حضور در بین مردم، از نزدیک با مسائل آنان آشنا شوند، در غیر این صورت، از قافله مردم عقب می‌مانند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با تبریک ولایت حضرت عیسی(ع) گفت: حضرت عیسی، پیام‌آور صلح در جهان و همواره طرفدار مظلومان بود، امروز اگر مسیحیان خود را پیرو ایشان می‌دانند لازم است تا علیه امثال ترامپ و ماکرون که ضد بشریت هستند قیام کنند که یقیناً اگر حضرت مسیح امروز در میان ما بود، با آنها مبارزه می‌کرد.
محمودی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در پاکسازی ده نقطه آلوده شهرستان از لوث قانوگزیزان گف: نیروی انتظامی با اجرای طرح پاکسازی در ۱۰ نقطه شهر ورامین، به مبارزه با مواد مخدر، حمل سلاح، مفاسد اجتماعی و اخلاقی پرداختند و بار دیگر امنیت پایدار را در این مناطق برقرار ساختند.
وی گفت: مبارزه با جرایم، به عزم همگانی نیاز دارد و لازم است تا مردم و تمامی دلسوزان جامعه، در این مسیر به یاری نیروی انتظامی آمده و از امنیت جامعه حراست کنند.
خطیب موقت جمعه ورامین افزود: عواقب بی‌تفاوتی نسبت به جامعه و تخلفات احتمالی، گریبان همه افراد را می‌گیرد، مسئولان موظفند تا علاوه بر برخورد قانونی با متخلفان، اقدامات مناسب فرهنگی نیز در جامعه انجام دهند تا با ظرفیت‌های موجود در جامعه، از بروز تخلفات و جرائم کاسته شود./ ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × 1 =

Top