حق ویژه ورامین ادا نشده است

نماینده ولی فقیه در ورامین گفت:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوران‌های مختلف متحمل شدند ، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است.

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در دیدار با سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در بیت معظم له در ورامین برگزار شد ، بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا توفیق عظیمی است که خداوند به شما عزیزان عنایت فرموده و باید به این مسئله مهم افتخار کرده و قدردان آن باشید.

 

وی ادامه داد: همه ما در مقابل شهدا ، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌ های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین یادآور شد: امنیت ، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

 

 

 

***

امام جمعه موقت ورامین:
حق ویژه ورامین ادا نشده است / نبود یک مجتمع تفریحی و ورزشی برای جانبازان

امام جمعه موقت ورامین گفت: حق ویژه مردم ورامین ادا نشده است و امیدواریم در آینده خدمات بیشتری به مردم در این منطقه صورت بگیرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در نشست ویژه خانواده شهدای شهرستان ورامین که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ورامین برگزار شد طی سخنانی بیان کرد: شهرستان ورامین ۲ هزار شهید دفاع مقدس ، ۸۰۴ شهید مدافع حرم ( رتبه دوم کشور ) ، ۸۹ آزاده ، ۱۸۸۰ جانباز سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۴۲ طبق اسنادی که ساواک اعلام کرده بود ، ۴ هزار نفر از مردم ورامین و حومه برای دفاع از مرجعیت به سمت تهران حرکت کردند ؛ دیار ۱۵ خرداد جزو مناطقی محسوب می‌شود که درب و دیوار آن به ایثارگری این مردم شهادت می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی و چهار دهه پس از پیروزی انقلاب کارهایی برای شهرستان ورامین انجام شده است ، اما حق ویژه این منطقه ادا نشده است و امیدواریم در آینده خدمات بیشتری به مردم در این منطقه صورت بگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه ویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران از مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور درخواست کرد و گفت: خانواده شهدا و جانبازان عزیز در این منطقه از نبود یک مجتمع تفریحی ، سیاحتی و ورزشی مخصوص این قشر فداکار رنج می برند و در صورتی که در استان ها و شهرستان های مهم ، این فضا مهیا است ، از شما به عنوان یک جانباز و آزاده‌ و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست داریم که عنایت ویژه ای به این منطقه داشته باشید ، امیدوارم که بتوانیم در خصوص مسائل مختلف این عزیزان علی الخصوص مسائل پزشکی و… تلاش بیشتر انجام بشود.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سیزده − 10 =

Top