جلسه ستاد انتخابات ورامین برگزار شد

جلسه ستاد انتخابات شهرستان ورامین با هدف بررسی وضعیت روند اجرای مراحل انتخابات در محل فرمانداری ورامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، در این جلسه که به ریاست حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد، مسائل مربوط به کمیته های مختلف انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار ورامین در این جلسه اظهار داشت: عمل به قانون، تنها وظیفه ای است که از تک تک اعضای ستاد انتخابات درخواست می شود نسبت به آن اهتمام داشته باشند، در سایه عمل به قانون است که فعالیت ها شفاف، بدون شائبه و بر اساس برنامه زمان بندی شده اجرا می شود.
حسین کاعذلو تصریح کرد: با آغاز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، فعالیت طرفداران برخی از نامزدها در سطح شهرستان آغاز شده که تا کنون، این فعالیت های بر اساس قانون و بدون مشکل انجام شده است.
وی افزود: دوره های آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در سطح شهرستان ورامین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی آغاز شده و تا روز برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.
وی گفت: تبلیغات محیطی توسط کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات در سطح شهرستان انجام شده تا شور و نشاط انتخابات در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.
وی تصریح کرد: تمامی مسائل مربوط به پشتیبانی انتخابات پیش بینی شده و تلاش می شود تا با مرور برنامه زمان بندی و با استفاده از تجارب برگزاری انتخابات در دوره های قبل، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سیزده − شش =

Top