جاده باغخواص _ علی آباد قشقایی به احمد آباد وسط احداث می‌شود

پایان انتظار ۲۵ ساله؛
✅احداث جاده باغخواص _ علی آباد قشقایی به احمد آباد وسط آغاز شد

?جاده مواصلاتی بین روستایی بخش مرکزی ورامین که مطالبه ۲۵ ساله مردم روستاهای باغخواص،علی آباد قشقایی،حسین آباد دفتری احمد آباد وسط و حسین آباد جواهری بوده، با تلاش و پیگیری بخشدار مرکزی ورامین و یاری و همکاری کشاورزان روستاها عملیاتی شد.

?به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی ورامین با اشاره به مهم دانستن وضعیت راه های تردد روستاها و اتلاف وقت و هزینه روستاییان چندین روستای پرجمعیت بخش مرکزی اظهار داشت:امروزه برکسی پوشیده نیست که روستاها منبع و محل تولید و اشتغال از طریق دامداری و کشاورزی و صنایع تولیدی هستند.

✅بخشدار مرکزی ورامین در ادامه افزود: یکی دیگر از اهداف توجه به ایجاد راه‌های روستایی، علاوه بر صرف زمان و هزینه برای روستاییان توسعه گردشگری روستایی است که امروز این موضوع با یاری مالکان و کشاورزان محترم روستاهای باغخواص، علی آباد و احمد آباد اجرایی شد.

?زاهدی در پایان تصریح کرد: بر خود وظیفه می دانم در ابتدای اجرای این طرح از بزرگان و مالکان روستاهای باغخواص ،علی آباد و احمدآباد وسط که بر رفع و تسهیل معارضات یاری رساندند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم و امیدواریم اجرای این طرح راهگشای توسعه دوچندان روستاهای منطقه گردد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × 2 =

Top