دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در پردیس

 فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری جاعل اسناد، اسکناس و مدارک جعلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، سرهنگ “بهزاد عبدیان ” در تشریح این خبر گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی جامع از فعالیت فردی در زمینه جعل اسناد ،اسکناس مطلع شده و بررسی موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران مخفیگاه این جاعل حرفه ای در فاز۸ پردیس شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی نوع فعالیت او تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری جاعل در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه ودرحال جعل اسناد خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم اقلام جعلی شامل، انواع تراول جعلی(۱۵۳عدد تراول ۵۰هزارتومانی جعلی ، ۵عددتراول ده هزارتومانی جعلی )چندین کارت خودرو،کارت ملی ،شناسنامه،برگ سبزخودرو جعلی، تعدادی اسناد و مدارک جعلی مختلف دیگربه همراه پرینتر رنگی وکیس کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 × 4 =

Top