تقدیر از نقش مساجد در برگزاری آیین‌های انقلاب

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد:
نقش مساجد در برگزاری مراسم انقلاب قابل تقدیر است

 

به گزارش ورامین تدبیر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مناسبت های مهم پیش رو ازجمله هفته وحدت ، ۱۳ آبان ، ٩دی و دهه فجر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرا دستگاهی در جهت بزرگداشت ایام الله تلاش و برنامه ریزی داشته و نقش تاثیرگزار و بی بدیل ان در مقاطع حساس و خطیری چون ٩دی ٨٨ نمایان گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر ۲۸ شهریور ماه در دیدار با رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد از همکاری و نقش مساجد در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مناسبت های مهم پیش رو ازجمله هفته وحدت ، ۱۳ آبان ، ٩دی و دهه فجر عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرا دستگاهی در جهت بزرگداشت ایام الله تلاش و برنامه ریزی داشته و نقش تاثیرگزار و بی بدیل ان در مقاطع حساس و خطیری چون ٩دی ٨٨ نمایان گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز از خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و پیگیری های این نهاد جهت برگزاری مراسم انقلاب تقدیر نمود و گفت: نظر به اهمیت حضور مردم در برنامه های انقلاب باید این نهاد تقویت گردد.

رئیس امور مساجد با ذکر خاطراتی از حماسه ٩ دی ٨٨ حضور باشکوه مردم در صحنه را از مهمترین پشتوانه های انقلاب و نظام دانست که باید ان را قدر دانست.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار × 2 =

Top