برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس توسط سپاه ورامین

فرمانده سپاه ناحیه ورامین خبر داد:
برنامه‌های متنوعی برای بزرگ‌داشت ایام هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

به گزارش ورامین تدبیر، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین به‌اتفاق پایگاه های تابعه و حوزه های مقاومت برنامه‌های متنوعی را برای بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

وی افزود: از جمله برنامه های این هفته این است که در اولین پنجشنبه هفته دفاع مقدس در ۱۴ مزار شهدا که در شهرستان داریم گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا انجام خواهد شد، در ۹ محله، برنامه آبروی محله و یادواره شهدا در فضای باز، مسابقات فرهنگی هنری و کتابخوانی، عکاسی، نمایشگاه عکس و دلنوشته، ماشین نویسی، تجلیل از کادر درمان، ویزیت رایگان در برخی پایگاه ها، رزمایش فضای مجازی در ۱۸۰ پایگاه شهرستان و کانال‌های طرح ثامن پایگاه مقاومت برگزار خواهد شد.

تاجیک بیان کرد: در رده های قشری دیدار و تجلیل با خانواده معظم شهدا هم به صورت متمرکز توسط ادارات شهرستان در قالب ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، برنامه روایتگری و نشست بصیرتی با رویکرد تبیین مکتب شهید سلیمانی و جبهه مقاومت در تمامی محلات و پایگاه ها و مساجد، برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ختم قرآن، ادعیه، شب شعر و خاطره و انجام خواهد شد و همچنین اردوی جهادی هم در طول این هفته خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ورامین گفت: ۶ رزمایش کمک مومنانه در پایگاه ها قرار است که اجرا شود و یک رزمایش شهرستانی هم داریم که تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی آماده شده و در این چند روز هم که بسته های معیشتی اضافه شود تا روز رزمایش اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: همچنین در تمامی پایگاه مقاومت، گشت رضویون در شبها داریم که به منظور افزایش امنیت پایدار مردمی و کمک به برقراری نظم و امنیت عمومی برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: تورهای ایست بازرسی نمادین که به پخش شیرینی و شکلات و بسته‌های فرهنگی اقدام می‌کنند در گلوگاه های ۱۷ گانه ورودی شهرستان انجام خواهد شد و حضور سازمان یافته بسیجیان را در روز دوم مهرماه در تمامی نمازهای جمعه شهرستان خواهیم داشت و همچنین دیدار با ائمه جمعه نیز در دستور کار قرار دارد، برنامه ای با نام کاروان نمادین دفاع مقدس خواهیم داشت که در تمام گروه‌های هشتگانه شهرستان است ، حوزه‌های مقاومت اقدام به اجرای آن می کنند.

فرمانده سپاه ورامین تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هفته، مسابقات ورزشی، مسابقات تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، دو میدانی، دارت، طناب کشی، مسابقات فوتسال و والیبال و پیاده روی خانوادگی برگزار می شود.

تاجیک گفت: علاوه بر این برنامه هایی که در پایگاه مقاومت به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود در سطح شهرستان هم برنامه های متنوعی را با همکاری ستاد بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان داریم، گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان در اول مهرماه همزمان با سراسر کشور هم انجام خواهد شد.

وی گفت: مراسم روز سرباز نیز در سپاه برگزار می‌شود و از سربازان عزیز سپاه هم تجلیل بعمل خواهد آمد، برنامه تجلیل از یادگاران دفاع مقدس پیشکسوت، جانبازان عزیز، آزادگان و ایثارگران هم در سطح شهرستان انجام می شود که در مجموع ۹۵۰ نفر از این عزیزان تجلیل خواهند شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

16 − 15 =

Top