تجلیل از قهرمانان رزمی جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین


رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین از جلسه‌ای با موضوع تجلیل از قهرمانان واحد جوانان این شعبه خبر داد.

حمیدرضا تاجیک ضمن خوش‌آمدگویی و قدردانی از اعضای تیم های رزمی و مربیان دو تیم اذعان داشت: استعداد ورزشی عضو جوان جمعیت باید پرورش یابد. آموزش زندگی اجتماعی و هم زیستی هرچه بهتر در این تیم‌ها رخ می‌دهد.

تاجیک ادامه داد: باید تیم‌ها منسجم باشند تا پتانسیل خوبی در زمینه ورزشی اعضای جوانان داشته باشیم. اعضای جوانان دقیقا مطابق با نامشان باید پویا و فعال باشند و چه خوب که این پویایی در زمینه تربیت بدنی اتفاق بیفتد.

مسئول جوانان شعبه هم ضمن قدردانی از اعضا اعلام کرد: ما به نیابت از دکتر منصوری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران این تجلیل را ترتیب دادیم.

در حاشیه‌ی این تجلیل، مربی تیم نیوکونگ‌فو بانوان جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین شرح داد: نظر به این که هر هنرجو در آینده یک مربی خواهد بود و هر یک از اعضای تیم عضوی از جوانان این جمعیت هستند، خانواده بزرگی از قهرمانان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: رکن اصلی حضور در کلاس بنده عضو شدن در خانواده بزرگ هلال‌احمر است. زیرا این تیم با نام جوانان جمعیت هلال‌احمر در مسابقات حضور پیدا کرده و در آینده نیز حضور پیدا خواهند کرد.

شهرزاد سادات عباس‌آبادی با ارائه دادن طرحی که به تایید رییس این جمعیت نیز رسید، به اظهارات خود پایان داد: با نزدیک شدن به هفته فرهنگی برنامه‌ای با همکاری اعضای دو تیم ترتیب دهیم تا بقیه اعضا نیز با هر دوتیم نیوکونگ فو بانوان و تکواندو آقایان آشنا شوند.

تاجیک نیز پس از اهدای جوایز به محمد میر، مربی تیم تکواندو، شهرزاد سادات عباس‌آبادی، مربی تیم نیو کونگ‌فو و قهرمانان هر دو تیم با دعوت اعضا به شرکت در اردوهای جهادی به جلسه پایان داد: کمک کردن و دست نیاز کسی را به گرمی فشردن بسیار لذت بخش است که باید این حس شیرین را تجربه کنید.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

19 − ده =

Top