بازرسی و نظارت از تعداد ۲۲۵ واحد نانوایی طی یک ماه گذشته در شهرستان ورامین

جلسه کارگروه آرد و نان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی ، بررسی مشکلات آرد و تولید نان و رسیدگی به مسائل بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان با حضور نماینده فرماندار و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و سایر اعضا مرتبط در محل اداره صمت ورامین برگزار گردید .

به گزارش ورامین تدبیر، در ابتدای این جلسه میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت از وضعیت فعالیت بعضی از نانوایی ها در زمینه رعایت ساعت کاری ابلاغ شده ابراز نارضایتی کرد و گفت: این موضوع با بازرسی های سرزده توسط اعضاء کارگروه مشهود بوده و اتحادیه مربوطه باید تدابیر کاربردی و فوری در این زمینه اتخاذ نماید .
میرزایی بر لزوم نظارت بر ساعات پخت نانوایی ها بر اساس ساعات مشخص شده برای هر نوع از نانوایی تاکید کرد و افزود: هر یک از نانوایی ها موظف به رعایت ساعات پخت بر اساس زمان اعلام شده از سوی اتحادیه مربوطه هستند.
وی اظهار داشت : پخت و ارائه نان با کیفیت از مهمترین وظایف نانوایان است که باید در راستای تحقق رضایت شهروندان تلاش و اهتمام جدی صورت پذیرد.
میرزایی تصریح کرد : در طول یک‌ ماه گذشته تعداد ۲۲۵ مورد بازرسی از واحد های نانوایی در سطح شهرستان انجام شده که از این تعداد ۱۵ واحد متخلف شناسایی که مجموعا پرونده هایی با ارزش ریالی ۲۳۷ میلیون و۸۲۴ هزار و ۲۰۰ ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است .
در ادامه جلسه نیز به درخواست های متقاضیان واحد های نانوایی درجهت تغییرات درنوع پخت ، جابه جایی ، افزایش سهمیه آرد و … پرداخته شد که پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای کارگروه ، تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

13 − یک =

Top