دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و تیراندازی شب گذشته ورامین

⚔ عاملان نزاع دسته جمعی و تیراندازی شب گذشته محدوده میدان پلیس در شهرستان ورامین در کمتر از ۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند .

? به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، سرهنگ “جعفر شمس بیرانوند” اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان ورامین مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح ساچمه ایی در محدوده میدان پلیس که منجر به زخمی شدن ۳نفر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

? وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل پلیس بلافاصله یکی از متهمان در محل درگیری دستگیر شد افزود: به منظور دستگیری دیگر عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی و بی وقفه پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته، هویت سایر متهمان برای ماموران محرز و ۵ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی در کمتر از ۸ ساعت شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

? فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با بیان اینکه متهمان علت ارتکاب جرم را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کردند ، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

? سرهنگ بیرانوند در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار تمام و به شدت با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت برای مردم را داشته برخورد قاطع وقانونی می کند،گفت: پلیس ضمن تقدیر وتشکر از حمایت همه جانبه دستگاه قضایی ، خواهان اشد مجازات برای اینگونه افراد می باشد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × سه =

Top