انتقاد امام جمعه موقت ورامین از عدم اطلاع رسانی مطلوب در مورد کرونا

امام جمعه موقت ورامین از عدم اطلاع رسانی مطلوب و مناسب در مورد کرونا در منطقه انتقاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: روزانه در سطح کلان کشوری و مرکز استان اطلاع رسانی خوبی در مورد کرونا صورت می گیرد ولی در شهرستان متاسفانه اطلاع رسانی مناسبی صورت نمی گیرد ، گویا رسانه ها و مردم نامحرم هستند.

وی افزود: متاسفانه هنوز برخی هشدارهای بهداشتی در شهرستان رعایت نمی شود و مردم از وضعیت بیمارستان های منطقه بی خبر هستند که اگر اطلاع رسانی مناسبی صورت بگیرد و آمار وضعیت موجود به اطلاع مردم برسد قطعا شرایط متفاوت خواهد بود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده و تشکر از روحانیون جهادی که تسکین بخش آلام خانواده های محترم هستند ، یادآور شد: متاسفانه شاهد فوت و دفن غریبانه عزیزان این منطقه هستیم که باید مردم‌ از وضعیت موجود باخبر باشند تا هشدارها ومراقبت ها را جدی بگیرند.

حجت الاسلام محمودی گفت: من چند مرتبه به مسئولان امر بخاطر سستی در اطلاع رسانی گله کرده ام ولی متاسفانه وضعیت اصلاح نشده است.

وی ادامه داد: اگر چه ما از صدا وسیمای استانی محرومیم ولی خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی را داریم‌ که می توانند بازوی مسئولان باشند ، ولی چرا از این ظرفیت استفاده نمی شود ، من نمی دانم.

امام جمعه موقت ورامین گفت: من به عنوان فردی که در رسانه نیز دستی بر آتش دارم عرض میکنم ،چه بسا با اطلاع رسانی سریع و هشدارهای مناسب و تولیدات رسانه ای در منطقه بتوان جانی را نجات داد واین انتقادات از سر دلسوزی است که امید است جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

2 × یک =

Top