استاندار تهران: روند استخدام کادر درمانی به پاسداشت زحمات آنان تسهیل شود

استاندار تهران با اشاره به خستگی کادر درمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا بر اتخاذ مشوق‌های استخدامی ویژه کادر درمانی تأکید کرد.

به گزارش ورامین تدبیر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا با تأکید افزایش ظرفیت کادر درمان اظهار داشت: با توجه به عدم استقبال از پیشنهاد استخدام نیروهای ۸۹ روزه، استخدام افراد بازنشسته و داوطلب، مشکلاتی در زمینه خستگی نیروها و کادر درمانی به چشم می‌خورد.
وی ادامه داد: کار درمانی کاری تکنیکی و فنی است بنابراین پیشنهاد می‌شود مشوق‌های استخدامی ویژه برای کادر درمانی در نظر گرفته شود.
استاندار تهران همچنین در مورد این مشوق‌ها افزود: پیشنهاد می‌شود در مورد سه دانشگاه علوم پزشکی با توجه به حجم فعالیت و اینکه بار اصلی بیماران کرونایی در استان تهران را به دوش می‌کشند برای جلوگیری از خستگی کادر درمانی مشوق‌هایی لازم برای استخدام آن‌ها صادر شود که به محض ورود این افراد به چرخه خدمت، مسیر استخدامی آن‌ها نیز طی شود که این پیشنهاد را به ستاد ملی ارائه می‌دهیم.
محسنی بندپی همچنین خاطرنشان کرد: در کنار کمبود دارو و تجهیزات، نقدینگی دانشگاه‌ها نیز دچار مشکل شده است چرا که بیشتر درآمد دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوط به خدمات دیگر بوده که اکنون متوقف شده و خدمات آن‌ها به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است که در این زمینه نیز تمهیدات لازم اتخاذ می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

10 − 7 =

Top