امنیت اساسی‌ترین خواسته مردم است

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت:
امنیت اساسی‌ترین خواسته مردم است/ دهیاران با رصد مسائل مختلف یاری‌گر عوامل نظامی و انتظامی باشند

جلسه بررسی مشکلات امنیتی‌وانتظامی بخش مرکزی شهرستان پاکدشت به ریاست مهندس خانی بخشدار مرکزی و با حضور تاجیک مسئول سیاسی انتظامی بخشداری، عرب رییس پلیس امنیت نیروی انتظامی، فرماندهان کلانتری‌ها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

خانی در این جلسه با تأکید بر حفظ نظم و تأمین امنیت در روستاهای بخش مرکزی، برقراری امنیت را اساسی‌ترین خواسته مردم عنوان کرد و گفت: هوشیاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط لازمه برخورد با هرگونه ناامنی است و باید در کوچکترین مسائل نیز تمهیدات لازم را به نحو مطلوب اجرا کرد.

بخشدار مرکزی افزود: دهیاران بخش نسبت به مسائل مختلف روستا آگاه باشند و با رصد موارد مشکوک و اطلاع‌رسانی به موقع، مسئولین انتظامی و امنیتی را کمک و یاری نمایند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر احترام و حفظ حرمت همه اقوام و مذاهب، به تشریح حساسیت موضوع فرقه‌های نوظهور و معنویت‌گرا و سوابق این گروه‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی باید فعالیت گروه‌های انحرافی و فرقه‌های نوظهور را به خوبی رصد کرده و پیگیری نمایند تا با برنامه‌‌ریزی منسجم و پیشگیرانه تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

9 − 4 =

Top