محمد قمی مطرح کرد: پاکدشت، شهرستانی هنرمند خیز است


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در پاکدشت عده بسیاری با خون خود و فرزندانشان در ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ حسینی و زدودن ظلم و جهل خدمات بسیار ارزنده را ارائه نمودند.

به گزارش خبرنگار ورامین تدبیر، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان تهران که به میزبانی پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: در آن هنگام که ابا عبدالله الحسین(ع) در گودال قتلگاه بر زمین افتاد روایت گره خون و قلم رخ داد و توانست روایت مظلومیت امام حسین(ع) بعداز سالها اینچنین زنده به نمایش بگذارد.
وی گفت: قلم و خون می توانند خلق کننده فرهنگی آمیخته با فرهنگ عاشورا باشند آن‌چنان‌که در ۱۲ اردیبهشت شاهد شهادت عالم وارسته چون شهید مطهری بودیم اما بازهم این تلفیق قلم و خون بود که برای همیشه یاد و نام ایشان را در جهان جاودانه کرد.
قمی افزود: زنان و مردان پاکدشت دارای ذوق هنر و صاحب اثر هستند و آثار خود را برای اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی خود و پاسداری از ارزش ها ساخته و عرضه می نمایند.
وی افزود: صاحبان اثری چون استاد قنبرعلی کرمانی، تالیفات بسیاری را ارائه نموده و موزه را نیز ایجاد نمودند که تاریخی گرانبها را در دل خود جای داده است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در پاکدشت عده بسیاری با خون خود و فرزندانشان در ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ حسینی و زدودن ظلم و جهل خدمات بسیار ارزنده را ارائه نمودند.
وی تصریح نمود: فرماندار پاکدشت نکاتی را بیان نمودند که امیدواریم با حمایت شما بزرگوار مسیر تعالی آن در پاکدشت ایجاد شود و شاهد رشد روز افزون هنر بویژه هنر نمایش و تئاتر باشیم

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × 1 =

Top