امام جمعه موقت ورامین: دستگاه قضا با محتکران با جدیت برخورد کند

امام جمعه موقت ورامین از دستگاه قضا خواست تا با جدیت با افرادی که مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند برخورد کند و اجازه سوء استفاده به آنان را ندهد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز جمعه با انتشار پیامی به عنوان خطبه‌های مجازی نماز جمعه اظهار کرد: ویروس کرونا امروز بیش از ۴۰ کشور دنیا را فرا گرفته و ایران نیز از شیوع این ویروس در امان نبوده، لذا همه مردم و مسئولان باید دست در دست هم به مقابله با این بیماری بشتابند.

وی با اشاره به سوداگری برخی از افراد با استفاده از نیازهای مردم اظهار کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که مقتدرانه با محتکران خائن و جنایتکاران عرصه اقتصادی که مایحتاج مردم را برای کسب سود بیشتر انبار می‌کنند، برخورد نماید و اجازه سوء استفاده به آنان را ندهد.

محمودی افزود: در این روزها در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا اطلاع رسانی خوبی شده است که خود بهترین مواعظ اخلاقی است، آیا همان‌گونه که بخاطر پرهیز از ویروس کرونا از دست دادن پرهیز شده، آیا حاضریم که به‌خاطر خدا دست از گناه بکشیم و به ویروس گناه آلوده نشویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: آیا همانگونه که به تشخیص پزشکان و متخصصین، حتی نماز جمعه را هم تعطیل کردیم، آیا حاضریم بخاطر امر خدا و اولیای الهی مجالس گناه را برچینیم، این مسائل درس عبرتی است که باید از آن به درستی استفاده کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 − هفت =

Top