فعالیت قلیانسراها، بازر روزها وکافی نت‌های ورامین با هدف جلوگیری از اجتماع مردم تعطیل شد

فرماندار شهرستان ورامین :
فعالیت ۵۸ قلیانسرا و ۴۰ کافی نت و بازر روزها با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حسین کاغذلو روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: شهرستان ورامین بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی پیشگیری از کرونا، فعالیت‌های خود را بر پایه اطلاع رسانی عمومی و اقدامات پیشگیرانه استوار کرده و با بسیج تمامی امکانات مادی و معنوی تلاش دارد تا از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری کند.
وی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته طی ده روز گذشته، تماما در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه است، مردم اطمینان داشته باشند که صادقانه واقعیت‌های این بیماری با آنان در میان گذاشته می‌شود و مسئولان شبانه روز در خدمت آنان می باشند.
وی تصریح کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت‌هایی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین لوازم مورد نیاز بیمارستان برخوردار است که طی بازدید به عمل آمده از شهرک‌های صنعتی، ضمن فراهم کردن شرایط برای افزایش ظرفیت تولید، لوازم مورد نیاز دو بیمارستان شهرستان و مواد ضدعفونی کننده از این واحدها خریداری شد.
کاعذلو افزود: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، فعالیت ۱۲ تالار پذیرایی شهرستان تعطیل شده و با همکاری مردم، مراسمات ترحیم و عروسی تا بازگشت شرایط عادی، به زمان دیگری موکول شده است.
وی گفت: هم اکنون فعالیت ۵۸ قلیانسرا و ۴۰ کافی نت ورامین با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.
وی اظهار کرد: فعالیت تمامی بازارهای روز، ورزشگاه‎ها و باشگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان ورامین تا اطلاع تعطیل شده است.
فرماندار ورامین با تأکید بر لزوم توجه واحدهای نانوایی به اصول بهداشتی گفت: کارکنان واحدهای نانوایی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک در هنگام کار بوده و می‌باید از کارگرانی که کارت بهداشت دارند استفاده کنند، کسانی که مشکوک به بیماری هستند حق فعالیت در واحدهای نانوایی ندارند.
کاغذلو با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات در ورامین از کارکنان ادارات و مسئولان خواست تا نسبت به رفع مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

10 + چهار =

Top