افزایش قیمت بلیت مترو تهران از اول خردادماه

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش قیمت بلیت این ناوگان از اول خردادماه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، « فرنوش نوبخت» با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تایید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال های قبل با کمی تاخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اعمال می شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت‌ بلیت‌ مترو برای بلیت تک سفره یک هزار و ۵۰۰ تومان، تک سفره حومه یک هزار و ۷۰۰ تومان، تک سفره هشتگرد ۵ هزار تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) همانند سال گذشته بدون افزایش ۹ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه ای استفاده می کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند گفت: ناحیه بندی خط حومه ای تهران (صادقیه) -کرج -گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت های کوتاه تری استفاده می کنند می توانند با استفاده از بلیت های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف های مصوب شده ارایه می گردد و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده و مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس metro.tehran.ir نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

سرویس دهی خطوط مترو تهران در روز جهانی قدس همانند روزهای تعطیل

همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان و بزرگداشت روزجهانی قدس از سرویس دهی متروی تهران و حومه همانند روزهای تعطیل در این روز خبر داد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد: آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، توسط امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری گردید، این روز نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه است، امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های که به وجودآمده شاهد راهپیمایی‌های مردمی گسترده مانند سال‌های گذشته نخواهیم بود.

در این اطلاعیه آمده که شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز با آمادگی کامل در روزجمعه ۲ خرداد ماه ۱۳۹۹ در تمامی خطوط هفت گانه مترو تهران و حومه همانند روزهای تعطیل سرویس دهی خواهد داشت.

ناوگان مترو تهران و حومه در ۷ خط و با ۱۲۷ ایستگاه فعال است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

ده − 4 =

Top