پراید در شان ملت ایران نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم گفت: نماینده شما قادر به دفاع از خود نیست، چه رسد به دفاع از شما مردم تیره بخت. بنده اشتباه فکر می‌کردم که نماینده مردم هستم و باید از حقوق آنها دفاع کنم. سوال، تذکر و استیضاح و تفحص الفاظی خنده‌دار است. شما جرات استفاده از آنها را ندارید. نفوذی ها بدانند، آنها که پیشنهاد پناهندگی می‌دهند بدانند، منافقین که چشم دیدن شکوفایی انقلاب را ندارند بدانند، افتخار مان این است که در مدرسه عشق بزرگ شدیم. ما دانش آمورختگان مدرسه عشق، تیرهای بلای کج اندیشان مدرسه حقانی را به جان می‌خریم و افتخار می‌کنیم از ۱۶ سالگی در جبهه‌های نبرد بودیم و کوه‌های استوار کردستان ما را به عنوان بسیجی می‌شناسد. هنگامی که آقایان در انگلیس، بلژیک، اسکاتلند و اروپا درس می‌خواندند ما روی خاک بودیم.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ؛ فریدون احمدی در نشست علنی صبح امروز(دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از برخی روندهای قضایی گفت: بر این حقیر ثابت شده است که فوه قضاییه نه تنها مامن و پناهگاه مردم و مظلومین نیست بلکه هنوز به عنوان ابزاری برای سرپوش نهادن بر ضعف ها و ناتوانی ها و سومدیریت های کشور عمل می کند.

باید برای رئیس جدید این قوه در ایجاد تحول اساسی دست به دعا برداشت. وای به حال ملت اگر سایر تصمیم‌گیری‌ها نیز نظیر تصمیم‌گیری در پرونده ساخته شده برای اینجانب بوده باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به برخورد با سلاطین فساد اشاره کرد و افزود: سلطان تراشی و سپس سربه نیست کردن کردن سلطان، دور باطلی است که شاید در سیاست جواب دهد اما در اقتصاد جواب نمی‌دهد. اقتصاد این قدرها هم ساده نیست. تصمیم غلط رئیس جمهور در خصوص پیش فروش سکه را با اعدام و خانه خراب کردن مردم و کسبه نمی‌توان پنهان کرد. ماجراهای دلار ۴۲۰۰ تومانی را با زندان و احکام سنگین برای فعالان اقتصادی نمی‌توان مخفی کرد. آثار زیان‌بار خروج آمریکا از برجام و تحریم‌های بعد از آن و زمین گیر شدن صنعت خودروسازی کشور را با سلطان‌تراشی و اعدام آن، پرونده سازی گسترده و احکام عجیب نمی توان از بین برد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتفاقات بازار سال ۹۷ را با پرونده‌سازی سال ۹۶ نمی توان جبران کرد. اگر هر جای اقتصاد به هم بریزد، پرونده‌ای ساخته شود و سلطانی تراشیده شود و سپس آن سلطان را محاکمه و به اشد مجازات محکوم کرد، دیگر علم، شعور و تخصص را می‌خواهیم چکار؟ اقتصاد کشور ویران شده است. خرابه‌ای درست کرده‌ایم که داروی آن کشتن صدها سلطان دیگر هم نیست. اگر همه فعالان اقتصادی را هم اعدام و زندان کنیم، این خرابه درست نمی‌شود. راه حل آن را باید در جای دیگری جست و جو کرد.

پرونده سازان ماهر تر از این حرف ها هستند در رقابت های انتخاباتی به مردم می گفتیم که نماینده مصونیت دارد و کار شما را پیگیری می کند و تازه صیانت هم می شود ولی حقیر در این چهار سال صیانت که ندیده ایم هیچ. . . که هر رازی را نباید گفت.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم آزادی و عفو ده‌ها هزار نفری زندانیان در سال ۹۸ و مرخصی‌های چند ده هزار نفری به دلیل شیوع کرونا هنوز زندان‌ها مملو از مردان و زنانی است که بخش عظیمی از آنها به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و اجتماعی ناشی از عملکرد ما ایجاد شده است.

احمدی همچنین ادامه داد: شهوت جدیدی در کشور ایجاد شده‌ است که از همه شهوات خطرناک تر است و آن هم شهوت پرونده‌ سازی است. در رقابت‌های انتخاباتی به مردم گفتیم نماینده مصونیت دارد، از حقوق شما دفاع کرده و یقه وزیر را می‌گیرد و صیانت هم می‌شود اما در چهار سال گذشته ما صیانتی ندیدیم که هیچ، ما بقی بماند، هر رازی را نباید گفت.

وی با بیان اینکه شرایط بد اقتصادی کشور محصول کم‌کاری‌ها، سوء مدیریت‌ها، باندبازی‌ها، بی‌تدبیری‌ها و توجه نکردن به رهنمودهای رهبر انقلاب است، افزود: این اقتصاد محصول کنار گذاشتن متخصصان، فرار مغز ها و سرمایه‌هاست. این سامانه نابسامان با اعدام و زندان درست نمی‌شود. اگر این روش جواب می‌داد بنده غلط می‌کردم مخالف ساخت زندان و قبرستان باشم.

وی، خطاب به مردم گفت: نماینده شما قادر به دفاع از خود نیست، چه رسد به دفاع از شما مردم تیره بخت. بنده اشتباه فکر می‌کردم که نماینده مردم هستم و باید از حقوق آنها دفاع کنم. سوال، تذکر و استیضاح و تفحص الفاظی خنده‌دار است. شما جرات استفاده از آنها را ندارید. نفوذی ها بدانند، آنها که پیشنهاد پناهندگی می‌دهند بدانند، منافقین که چشم دیدن شکوفایی انقلاب را ندارند بدانند، افتخار مان این است که در مدرسه عشق بزرگ شدیم. ما دانش آمورختگان مدرسه عشق، تیرهای بلای کج اندیشان مدرسه حقانی را به جان می‌خریم و افتخار می‌کنیم از ۱۶ سالگی در جبهه‌های نبرد بودیم و کوه‌های استوار کردستان ما را به عنوان بسیجی می‌شناسد. هنگامی که آقایان در انگلیس، بلژیک، اسکاتلند و اروپا درس می‌خواندند ما روی خاک بودیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان زنجان اضافه کرد: بنده حسین فریدون، مهدی جهانگیری و اکبر طبری نیستم بلکه فریدون احمدی هستم. بر عهدی که با مردم بستم ماندم و هزینه‌اش را پرداخت کردم و آن‌هم از آبرویم. برایم پرونده‌ای ساختند اما مستندات نقضش را نگاه هم نکردند و گفتند سفارش، تهدید و استیضاح کردی. وزیرش کتبی نوشت که سفارش نشده است. مراجعات بنده را با آشپز و باربر سایپا اشتباه گرفتند.

وی ادامه داد: مهر پاسپوت گذرنامه را نگاه نمی‌کنند، هیئت رئیسه گواهی می‌دهد من مجلوس بوده‌ام اما قبول نمی‌کنند . پرونده ای ساخته اند که هیچ کس نمی‌داند، چگونه است. حرف کارشناسی که خودشان تعیین کرده‌اند را هم گوش نمی‌دهند. می‌گویند بازار بهم ریخته حکم را سنگین بدهیم. خوشا به حال ما که قرار است در برابر این ظلم‌ها به آرامش ابدی برسیم. ما سلطان قلب‌های مردم هستیم. امیدوارم رهبری عزیز و رئیس قوه قضاییه در این قضیه دخالت کرده و برای همیشه غده چرکین مصلحت اندیشی را درمان کنند. ‌دیدی که خون ناحق پروانه شمع را،‌چندان امان نداد که شب را سحرکند.

احمدی خطاب به نمایندگان اذعان داشت: خوب می‌دانید که فراجناحی عمل کردم، اصلاح طلبان شهادت می‌دهند که پیگیر کار پریسا رفیعی، رئوف طاهری و توکلی بودم. اصولگرایان می‌دانند مقابل وزیر اطلاعات که همه را متهم به سیاه نمایی می‌کرد، ایستادم. در آرزوی ایرانی آزاد و آباد سر بلند.

افتخار می کنم که چهار سال پیش نطقی کردم که شما نمایندگان با رای خود آنرا تایید کردید که امروز آقای رئیسی کم کم حرف آنرا می زند و در پی اجرای آن است. معاون اول قوه قضاییه در گذشته و حال با استجازه از آقای آملی از مقام رهبری.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دادگاه های انقلاب را با تابویی تبدیل کرده است که داد قضات و وکلای انتصابی قوه هم در آمده است. و عدالت در آن بر مبنای مصلحت های سیاسی است نه عدل و انصاف و استدلال می پذیرد نه فرصت مطالعه پرونده دارد. نه به کارشناس وقعی می نهد و نه به مستندات نگاه می کند. فقط و فقط احکام دستوری برای کشتن گربه دم حجله صادر می کند.

وی تصریح کرد: آقای توکلی اگر پل صراطی در کار باشد شما از آن خواهید گذشت؟ افکار و اذهان را منحرف و مسموم کرده اید برای گناه ناکرده مجازات آفریده اید. امروز شرایط خیلی از افراطی تر از اول انقلاب است. از استخوان های پوسیده مرحوم خلخالی نسلی جدید رویده است که خلخالی مرحوم هم در گور به آن می خندد.

منبع خبر : دیده بان ایران

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

16 − پنج =

Top