آیین معارفه شهردار ورامین برگزار شد

 

آیین معارفه شهردار ورامین با حضور مسولان ارشد شهرستان ورامین روز شنبه در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد

? علیرضا مومنی سیزدهمین شهردار ورامین و جوان ترین شهردار استان تهران پس از دریافت حکم خود از یک مادر شهید گفت: بالا بردن سطح کیفی زندگی شهروندان و توسعه عادلانه شهر از اهداف راهبردی این دوره از مدیریت شهری است

✅ در این مراسم علیرضا مومنی شهردار جدید ورامین ، برنامه راهبردی هشت ماده ای خود را به شرح زیر اعلام نمود:
۱- توسعه همه جانبه کمی و کیفی خدمات به شهروندان با رویکرد توزیع عادلانه سرانه های عمومی و خدمات شهر در تمام مناطق و محلات شهری خصوصاً در محلات کم برخوردار در حاشیه شهر
۲- پایدارسازی منابع درآمدی و تهیه سند سرمایه گذاری
۳- تهیه سند چشم انداز و برنامه استراتژیک شهر
۴- بازنگری طرح تفصیلی
۵- بازآفرینی سکونت گاه های غیر رسمی و نوسازی ، بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده
۶- ایجاد سرویس های الکترونیکی شهروندی
۷- استقرار نظام کارفرمایی در حوزه خدمات شهری
۸- و در یک جمله بالا بردن سطح کیفی زندگی شهروندان و توسعه عادلانه شهر

***

?حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسمی معارفه شهردار جدید ورامین با اشاره به فلسفه خلقت بشر و رسالت انسان در روی زمین بر ایجاد عمران و سازندگی جامعه، هر گونه تلاش را برای رشد و توسعه شهرها و بهبودی وضعیت زندگی مردم، یک عبادت بزرگ برشمردند و بر تلاش پیوسته و هماهنگ مسئولان برای رفع دغدغه ها و نیازهای مردم، تاکید کرد.

?نوش آبادی ارتباط شهرداری با مردم را در سه سطح بیان کرد.
ارائه خدمات عمرانی، فنی و مهندسی و توسعه معابر و مدیریت شهری را سطح اول اقدامات و فعالیت های شهرداری دانست و حفظ و توسعه فضای سبز و بهبود شرایط زیست محیطی را سطح دوم امور شهرداری برشمرد و توسعه امور فرهنگی و ورزشی را به عنوان سطح سوم اقدامات مدیران شهرداری، ضروری دانست.

?نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی روحیه فساد ستیزی و فساد گریزی همراه با تفکر انقلابی و جهادی را لازمه پیشرفت و خدمت به مردم دانستند و بر بکارگیری روش های علمی و مدل های توسعه محور و پایدار در اداره امور شهر، تاکید کرد.

?نوش‌آبادی هماهنگی با مدیران و نهادهای ذی ربط و ذی نقش در امورشهری مانند آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنعت و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ارشد شهرستان، تاکید کرد.

?نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی،‌ پاکدستی، تخصص و تجربه، لیاقت و کارآمدی، مردم مداری، شجاعت، تعهد و انضباط مالی را برای مدیران شهرداری ضروری و مشی ساده زیستی و تکریم مردم توسط مسئولان را مهم دانست.

***

شهرداری ورامین در ایجاد زیرساخت های شهری تلاش کند

 

?سرپرست فرماندار ی ورامین گفت :مجموعه مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت های شهری تلاش کند
?مجید درویشی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید شهر ورامین که با حضور گورابی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران برگزار شد گفت:خط مشی دولت سیزدهم بر این اساس است که پروژه ها و فعالیتهای روی زمین مانده با سرعت بالا و همدلی ، یکدلی ، هماهنگی و همکاری همه نهادها حل شود و مرتفع شود
?وی افزود : شهرداری ها یکی از مجموعه هایی است که با هدف گذاری دقیق در اجرای پروژه های شهری می تواند رضایتمندی مردم را رقم بزنند .
?درویشی با اشاره به نگاه ویژه به توسعه زیر ساخت و زیر بنایی شهر گفت : باید عقب ماندگی های در زیر ساخت ها با سرعت بالا طراحی و اجرا و جبران بشود تا هر چه زودتر به مردم ورامین خدمت رسانی بیشتری ارائه شود
?سرپرست فرمانداری ورامین افزود : با منابع موجود نمی شود عقب ماندگی ها را جبران کرد و باید با طراحی و برنامه ریزی و آماده سازی شرایط جذب سرمایه گذار باعث جبران و توسعه خدمات شویم.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 + دوازده =

Top