نوش‌آبادی : اندیشه‌های شهید مطهری پاسخی محکم به شبهات امروز است

نماینده دیار پانزده خرداد در جمع تعدادی از علما و اساتید حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین:
جهاد تبیینی و ترویج معارف دینی، مبتنی بر اندیشه ها و تفکرات شهید بهشتی باشد

 

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه در جمع تعدادی از علما و اساتید حوزه علمیه‌ی حضرت امام صادق(ع) ورامین، با اشاره به شرایط خاص فرهنگی کشور و طرح برخی شبهات دینی در میان نسل جوان در شبکه های مجازی، پاسخگویی به اینگونه شبهات و القائات منفی را، توسط روحانیت و علمای دینی ضروری دانست.
نوش آبادی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه ایشان بر اهمیت جهاد تبیینی و بصیرت دینی گفت: نشر صحیح و ترویج معارف اسلامی بر پایه اندیشه‌ی شخصیت های بزرگی مانند استاد شهید مطهری، می تواند جوانان را در برابر امواج سهمگین شبهات؛ در حوزه های فکری و دینی، بیمه کند.
نماینده دیارپانزده خرداد در مجلس شورای، مبنا و محور قرار دادن افکار و اندیشه های شهید مطهری در حوزه های علمیه و تاسی بر روش های علمی و تبلیغی شخصیت هایی همچون مطهری و بهشتی، قادر است پاسخ های اقناعی را در برابر شبهات امروز، ارائه نماید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مبارزه با پدیده خرافات و جلوگیری از ورود آنها در حوزه ذهنی و عملی جامعه اسلامی که ممکن است آسیب های جدی بر اندیشه ناب اسلامی وارد کند، حائز اهمیت دانست و داشتن اطلاعات کافی و شناخت صحیح و روش اثر بخش را متناسب با نوع مخاطب و شجاعت در برخورد را، ضروری برشمرد.
نوش آبادی، بصیرت دینی و انقلابی را در گروی آگاهی لازم و عمل به هنگام دانست و بر رصد درست و به موقع آسیب های فکری و اعتقادی و برنامه ریزی متقن، تاکید کرد.
وی در بخش پایانی حضور خود، در جمع اساتید حوزه علمیه امام صادق علیه السلام، به سئوالات مطروحه، پاسخ داد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × پنج =

Top