دهکده المپیک ابر پروژه ورزشی ورامین خواهد بود

رئیس اداره ورزش ورامین گفت: درخواست دهکده المپیک را داشته‌ایم که ۱۰۰ هکتار زمین در این خصوص توسط مسؤولین شهرستان تامین شده و فرماندار اعلام آمادگی کرده است که آمادگی داریم تا ۱۰۰ هکتار دیگر را نیز در اختیار قرار دهیم که در صورت اجرایی شدن این مهم میتوان پروژه مذکور را ابر پروژه ورامین در طول چهل سال اخیر نام برد.
به گزارش ورامین تدبیر؛ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بعد از ظهر چهارشنبه در نشست در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین با بیان اینکه درخواست تامین اعتبار برای مجموعه‌های ورزشی شهرستان را داشته‌ایم، اظهار داشت: درخواست دهکده المپیک را داشته‌ایم که ۱۰۰ هکتار زمین در این خصوص توسط مسؤولین شهرستان تامین شده و فرماندار اعلام آمادگی کرده است که آمادگی داریم تا ۱۰۰ هکتار دیگر را نیز در اختیار قرار دهیم.
وی با بیان اینکه ۳۲ هیئت فعال و ۱۵۸ قهرمان در بخش آقایان در سطوح گوناگون داشته‌ایم، افزود: ۵ داور بین‌المللی به عنوان نماینده شهرستان در حال فعالیت هستند.
شیرکوند ادامه داد: در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۱۰ ویژه برنامه داشتیم که یکی از آن‌ها این بود که توانستیم باشگاه‌های خصوصی را به برگزاری مسابقات در باشگاه‌های خودشان تشویق کنیم.
وی پس از بیان اینکه در دهه فجر بیش از ۸۰ برنامه داریم که نیمی از آن در بخش بانوان و نیم دیگری در بخش آقایان است، گفت: در بخش بانوان ۷۲ اعزام به مسابقات استانی و شهرستانی داشته ایم و باید بگوییم که ۱۳۷ مورد میزبانی مسابقات کشوری را در سال جاری داشته‌ایم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با بیان اینکه ۲۷هیئت فعال در بخش بانوان داریم و ۶ بانو دعوت شده به تیم ملی و ۸۴ نفر داور بانو در سطح شهرستان ورامین داریم، افزود: در بخش اماکن و بازرسی‌هایی که صورت گرفته است در ابتدای سال جاری ۶۰ باشگاه و ۳۰ سالن داریم که سالن ها به صورت سازمانی و دولتی است که ۲۱ مورد مربوط به وزارت ورزش است.
وی تصریح کرد: استادیوم ۵هزار نفره از سال ۹۲ در دست اقدام بوده است و به دلیل نبود اعتبار تا سال جاری به طول انجامیده ولی سال گذشته به همراه فرماندار وقت و نماینده شهرستان بازدیدی از این مجموعه صورت گرفت و با تلاشی که صورت گرفت وضعیت این ورزشگاه به فعل رسید.
این مسوول اشاره داشت:استادیوم ۵هزار نفره بعد از افتتاح ، بصورت موقت تحویل داده شد ولی پس از مشاهده ایرادات جزیی و قابل حل ، مورد بهره برداری قرار نگرفت تا پیمانکار با اجرای تعهدات کامل ، شرایط را برای استفاده اصولی و بی نقص مهیا نماید.
وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های شهرستان است که از سال ۵۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و بیشترین میزان ساخت و ساز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هشت + 16 =

Top