حذف ترافیک قرچک تا ۲۰ سال آینده با احداث کمربندی شمالی

?شهردار قرچک گفت: با احداث کمربندی شمالی قرچک تا ۲۰ سال آینده مشکل ترافیک به طور کامل حل خواهد شد.

?به گزارش ورامین تدبیر خرمی شریف در چهارمین نشست خبری خود با خبرنگاران که عصر سه شنبه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد قرچک گفت: در نیمه دوم سال ۹۷ و در دهه فجر، سراهای محله جدید در نقاط مختلف شهر به بهره برداری می رسد.

?وی افزود: سرای محله‌ی خیابان مخابرات هم در حال حاضر در حال فعالیت است و کلاس های هنری، فرهنگی و علمی در آن برگزار می شود.
خرمی شریف از نگاه ویژه‌ی مدیریت شهری به منطقه فردیس و پوئینک خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون امکانات مناسبی برای این دو منطقه دیده نشده ولی با برنامه ریزی صورت گرفته، به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این مناطق رخ خواهد داد.

?شهردار قرچک از بیمه آتش سوزی تمام منازل مسکونی شهر قرچک در سال ۹۸ خبر داد و تاکید کرد: بیش از ۶۹ هزار منزل مسکونی در شهر قرچک تا سقف ۱۰ میلیون تومان از پوشش بیمه آتش سوزی بهره مند خواهند شد.
وی تصریح کرد: بوستان اقوام با مساحت بیش از ۲۵۰۰ متر مربع در ابتدای سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

?شریف پرونده تپه باستانی قرچک را همچنان باز دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای این موضوع از طرف شهرداری هزینه شده ولی اعلام نتیجه نهایی به کارشناسی دور دوم موکول شده است.
وی از استقبال چشم‌گیر شهروندان از واحد ۱۳۷ خبر داد و افزود: در طول این دوره با تماس شهروندان با این سامانه خدمات شایسته ای ارائه شده که رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

?شهردار قرچک گفت: مشکلی که اخیرا وجود داشت بحث آسفالت بود که به دلیل کمبود قیر در کشور رخ داده بود ولی با این وجود در هفته گذشته قرارداد با پیمانکار منعقد شده است.
وی از احداث دو سوله بحران چند منظوره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حوزه بانوان نیز یک سوله ویژه مخصوص ورزش بانوان به بهره برداری خواهد رسید.

?شریف از آماده سازی جاده آرامستان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مشکلات مردم نبود آرامستان در شهر قرچک بود که به زودی به سرانجام خواهد رسید.
شریف با اشاره تعریض پل ۱۵ خرداد گفت: برای کاهش بار ترافیکی طرح مطالعاتی تعریض پل ۱۵ خرداد باقرآباد انجام شد و در حال حاضر پیمانکار آن مشخص شده است و تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

?شهردار قرچک افزود: کمربندی شمالی که از دروازه قرآن شروع و به میدان پوئینک خواهد رسید و با اجرای این طرح قرچک تا ۲۰ سال آینده مشکل ترافیک نخواهد داشت.

?وی تاکید کرد: کلنگ فرهنگ‌سرای ورودی شهر در دهه فجر به زمین خواهد خورد که وسعت آن در حد فرهنگسراهای بزرگ تهران است که در بودجه سال ۹۸ در شورا مصوب خواهد شد.

?شهردار قرچک از نصب چراغ راهنمایی در میدان خمینی (ره) تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت: در راستای بهره گیری از تکنولوژی روز، تا پایان سال ۹۸ سیستم حمل و نقل عمومی شهر قرچک هوشمند خواهد شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

11 − هشت =

Top