هفته فرهنگی شهرستان ورامین برگزار می شود

سرپرست فرمانداری ورامین از برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان خبر داد.
به گزارش ورامین تدبیر ، حسین کاغذلو روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : هفته فرهنگی ورامین با رویکرد افزایش نشاط و خلاقیت اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی با محوریت اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
حسین کاغذلو افزود : این برنامه با هدف معرفی ظرفیت های شهرستان ورامین در حوزه های مختلف از جمله آداب و رسوم ، آثار تاریخی ، هویت دینی و فرهنگی ، پوشش و مناسبت های ویژه شهرستان برگزار می شود.
وی با تأکید بر این که در اجرای برنامه های هفته فرهنگی نباید تک بعدی عمل کرد اظهار داشت : اجرای برنامه های هفته فرهنگی می تواند با رویکرد اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، علمی و آموزشی خود را در مقوله های مختلف زندگی مردم به نمایش گذاشته و تأثیر مستقیم بر هویت فرهنگی چامعه داشته باشد.
وی یکی از مهترین برنامه های هفته فرهنگی شهرستان ورامین را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کرد وافزود: جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه دشمنان نظام است نیاز دارد و لازم است تا از هفته فرهنگی شهرستان برای این امر بهره برد.
کاغذلو از برپایی نمایشگاه کتاب ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، برپایی موزه آثار تاریخی شهرستان ورامین ، برپایی ایستگاه قصه گویی ، اجرای تئاتر خیابانی ، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، پخش فیلم و راه اندازی رادیو کتاب به عنوان مهمترین برنامه های هفته فرهنگی ورامین یاد کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − 13 =

Top