آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قرچک

‍ عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قرچک در سالن ملایک شهر قرچک برگزار شد

 

? عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قرچک در سالن ملایک شهر قرچک برگزار شد و بهمن خطیبی حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان قرچک را با امضای مقیمی، استاندار تهران، و هماهنگی وزارت کشور از دست حسن‌بیگی،معاون سیاسی استانداری تهران گرفت.همچنین از زحمات سه ساله‌ی مسعود مرسلپور در سمت فرمانداری این شهرستان هم توسط استاندار تهران تقدیر شد.

? سوابق شغلی و تحصیلی بهمن خطیبی

?بهمن خطیبی پیش از آن‌که در شهریور ۹۴ طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، وزیر کشور، و به پیشنهاد هاشمی، استاندار وقت تهران،بر جای داود کرمی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، منصوب شود؛ معاون فرمانداری و سرپرست فرمانداری شهرستان‌های خدابنده و خرمدره و مشاور استاندار زنجان و همچنین مدیرکل امور اداری-مالی استانداری زنجان را در کارنامه خود داشت.

? از سوابق اجرایی دیگر خطیبی( که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی است ) می‌توان به سرپرستی هسته گزینش استانداری زنجان، رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مسئول امور ایثارگران استانداری زنجان و بخشدار سجاس‌رود خدابنده هم اشاره کرد.

? بررسی‌های ورامین تدبیر حاکی از آن‌است که خطیبی نایب رئیس حزب اعتماد ملی زنجان در سال‌های ۸۷ بوده و به لحاظ گرایش سیاسی به جریان اصلاح‌طلبی بسیار نزدیک است و علاوه بر آن اهمیت ویژه‌ای برای رسانه‌ها قائل بوده و بر ارتباط مداوم و موثر با خبرنگاران تاکید ویژه دارد.

? ابراز امیدواری می‌کنیم که فرمانداران جدید دشت ورامین با هر نوع دیدگاه و گرایش سیاسی با حفظ “تعادل و تعامل” با تمام خط و مشی‌‌های سیاسی فصلی نوین به نام “فصل اتحاد”  در منطقه را در راستای “وحدت برای خدمت”  آغاز نموده و دشت زرخیز اما محروم ورامین را به جایگاه لایق آن برای مردمانش مبدل سازند .

 

۸

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 − دو =

Top