شهردار قرچک عوارض صنفی سه‌ماهه اول سال ۹۹ را لغو کرد

شهردار قرچک از بخشودگی پرداخت عوارض صنفی تجاری کسبه شهر قرچک در سه‌ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف از گسترش اقدامات این نهاد برای یاری شهروندان در بحران ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: با پیشنهاد مدیریت شهری و موافقت شورای اسلامی شهر، کسبه و اصناف قرچک از پرداخت عوارض کسب و پیشه مربوط به سه‌ماهه اول سال ۹۹ معاف شدند.
وی بابیان اینکه حمایت از شهروندان متضرر در اولویت اقدامات شهرداری قرچک است، بیان داشت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا بازار را از رونق کسب‌وکار انداخته است و عملاً کسبه قرچک فعالیتی که باید در روزهای آخر سال داشته باشند را نداشتند و با افت شدید فروش مواجه شدند.
شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی ویروس کرونا و به جهت کمک به این قشر از جامعه به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادیم کسبه و اصناف از پرداخت عوارض در بهار سال ۹۹ معاف شوند که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.
خرمی شریف بابیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک در شرایط سخت و بحرانی در کنار شهروندان است، افزود: مدیریت‌ شهری قرچک به سهم خود در بحران ویروس کرونا، از کسبه و اصناف حمایت می‌کند و لغو پرداخت عوارض کسب و پیشه یکی از اقدامات ما برای کمک به این قشر زحمت‌کش است.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سیزده + بیست =

Top