سیصد کیلوگرم گوشت غیربهداشتی طی گشت مشترک بازرسی ونظارت در ورامین معدوم گردید

به گزارش ورامین تدبیر طرح نظارت ویژه برواحدهای صنفی قصابی و مرغ فروشی به صورت گشت مشترک در صبح روز دوشنبه مورخ چهارم شهریور ماه صورت گرفت.

این گشت مشترک دراجرای طرح نظارتی بر اقلام پروتئینی با حضور بازرسین این اداره و نماینده گان شبکه بهداشت و درمان ، شبکه دامپزشکی و تعزیرات حکومتی برگزار گردید و طی آن ۱۰ واحد مرغ فروشی و قصابی مورد بازرسی قرار گرفتند.
قابل ذکر است در این بازرسی ها ۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، گرانفروشی و … به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند و از یک واحد قصابی نیز بر اساس شکایات مردمی با سامانه ستاد خبری مقدار ۳۰۰ کیلوگرم انواع گوشت قرمز غیربهداشتی که در شرایط نامناسب و فریز شده نگهداری شده بود با ارزش ریالی ۱۲۰ میلیون ریال کشف و با تایید کارشناس شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل واحد معدوم گردید .

در پایان از همشهریان محترم درخواست می شود در خصوص فعالیت واحدهای صنفی مرغ فروشی و قصابی در صورت مشاهده هر گونه تخلف شامل ، عدم رعایت مسائل بهداشتی ، گرانفروشی و … با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده تا مراتب به اطلاع بازرسین این اداره برسد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده − چهار =

Top