۱۵ مدرسه پاکدشت در دولت تدبیر و امید احداث شد

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: به همت دولت تدبیر و امید ۱۵ مدرسه در این شهرستان احداث شده تا بخشی از نیاز شهرستان به فضای آموزشی تأمین شود.

هادی تمهیدی روز یک‌شنبه در جریان آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای مظفر شهرستان پاکدشت که با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۶ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان پاکدشت مشغول تحصیل هستند که این تعداد دانش‌آموز، تراکم هر کلاس را به ۴۵ نفر رسانده است.
وی افزود: سه هزار و ۶۸۵ معلم، کار تدریس را در مقاطع مختلف تحصیلی انجام می‌دهند و با توجه به شرایط موجود، در این شهرستان به تعداد هزار معلم کمبود وجود دارد.
تمهیدی اظهار کرد: پاکدشت از ۳۲۶ مدرسه شامل ۲ هزار و ۶۸۸ کلاس درس برخوردار بوده که از این تعداد ۹۱ مدرسه غیردولتی و ۲۳۵ مدرسه دولتی است.
وی گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب در آموزش و پرورش، این شهرستان به ۱۵۰ مدرسه جدید نیاز دارد که هم‌اکنون ۱۵ مدرسه در حال احداث است.
فرماندار پاکدشت تصریح گفت: مدرسه تازه احداث شهدای مظفر که به برکت خون شهدای عملیات مرصاد به این اسم نامگذاری شده، در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۱۲ کلاس و به صورت مشارکت خیران و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران احداث می‌شود.
وی گفت: این مدرسه در محلی از پاکدشت احداث می‌شود که هیچ فضای آموزشی در آن وجود ندارد بنابراین از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم که تعداد کلاس‌های آن به ۱۸ کلاس درس افزایش پیدا کند./منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده − شش =

Top