یازدهمین زمین چمن مصنوعی فوتبال قرچک افتتاح شد

 

هم‌زمان با نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج)، یازدهمین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرداری قرچک در پارک شهرک کارگر با حضور فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، مدیران شهرداری و دیگر مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: یکی از رسالت‌های مهم مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی توسعه زیرساخت‌ها برای شکوفایی نسل جوان است و رویکرد این شهرداری افزایش هرچه بیشتر زیرساخت ورزش‌های مختلف در سطح مناطق است.

وی افزود: باهدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها، پروژه احداث زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال در شهرک کارگر در دستور کار قرار گرفت و در این راستا یازدهمین زمین چمن مصنوعی فوتبال افتتاح شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در شش سال گذشته تا به امروز توسط شهرداری، ۱۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق مختلف شهر به بهره‌برداری رسیده که یازدهمین زمین چمن مصنوعی نیز جهت استفاده شهروندان به بهره برداری رسید.

خرمی شریف بیان داشت: این زمین چمن مصنوعی فوتبال در حالی احداث شد که شهرک کارگر هیچ‌گونه مکانی جهت پر کردن اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان در حوزه ورزش نداشت.

وی در پایان اظهار کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی پارک کارگر به متراژ ۸۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان از منابع داخلی مدیریت شهری ساخته‌شده است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × چهار =

Top