کمک ۷ میلیاردی بخشداری مرکزی ورامین به مدارس روستایی


با مساعدت‌های بخشداری مرکزی ورامین
کلیه مدارس روستاهای بخش مرکزی
بدون هرگونه مشکلی آماده بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید می‌باشند

تقوی ونکی بخشدار بخش مرکزی شهرستان ورامین در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دانشگاه بزرگ وجامعیست که توسط حضرت امام راحل (ره) به‌طور عالمانه و هوشمندانه به این نام، نام‌گذاری شده‌است و وظیفه همگان است در راستای زنده نگهداشتن و ترویج وانتقال فرهنگ، جهاد،ایثار،مقاومت،خودباوری، شهادت ودر عین حال عزت، حکمت ومصلحت دفاع مقدس تمامی مساعی خود را به‌کار گیرند

وی در ادامه در ارتباط با کمک‌ها و حمایت‌های بخشداری مرکزی ورامین در آستانه بازگشایی مدارس گفت : طبق هماهنگی با دهیاران و در قالب مصوبات شوراهای محترم اسلامی روستاهای تابعه و همچنین نظر مساعد کمیته انطباق بخشداری مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان درامر بازسازی،تجهیز و تعمیر مدارس هزینه و مساعدت شده است.

وی در ادامه در همین زمینه اظهار داشت: بی شک در طول سال تحصیلی نیز ان‌شاالله مدارس مورد حمایت قرار خواهد گرفت، مدیران، و آموزگاران معزز مدارس یقین بدانند که در حد وسع وتوان حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت و تداوم خواهد داشت، تا ان‌شاالله بخشی از دغدغه های آنان در امر آموزش و پرورش نسل آینده کشور عزیزمان کاسته شود.

تقوی تاکید کرد: دوستان عزیز و مسئول در امر آموزش و پرورش ان‌شاالله همت بیشتری خواهند داشت تا وظیفه اصلی خودشان که حمایت از مدارس است را بتوانند به صورت کامل و عادلانه اجرایی کنند.

بخشدار مرکزی ورامین بیان کرد: خدا را شکر با حمایت‌های صورت گرفته هیچ گونه مشکلی در بازگشایی مدارس روستا ها نداشته و ان شاء الله نخواهیم داشت و در صورت وجود یا پدید موانعی ای، رفع خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که دانش آموزان بی بضاعت را مورد حمایت قرار دهیم که در این خصوص هماهنگی های لازم انجام شده است./فارس

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نوزده − سیزده =

Top