کشف ۴۵کیلوگرم موادمخدر در طرح ظفر پلیس شرق استان تهران

 طرح عملیاتی ظفر ۱۲ پلیس با دستگیری ۴۵ خرده فروش و کشف ۷۵ کیلو مواد مخدر در شرق استان تهران اجرا شد

 

♦️فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موسوم به ” ظفر ۱۲ ” با کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۵ خرده فروش مواد افیونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، سردار ” کیومرث عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اهدافی در این طرح مشخص شده بود و هدف گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم بویژه مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر قرار داده شده است محقق شد و با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضائی در شهرستان های شرق استان تهران ظرف ۲۴ ساعت گذشته توفیقات خوبی در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل شد..

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به قوای انتظامی را ارتقا می هد گفت:مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.

رئیس پلیس استان با اشاره به اولویت فراجا در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ادامه داد: در این طرح بیش از ۷۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۴۵ متهم توزیع مواد مخدر و ۵۷ معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: در حوزه سرقت که یکی از اولویت های فراجا و قراگاه مبارزه با سرقت است در این راستا ۷۱ سارق در سطح شرق استان تهران دستگیر و ۱۹ خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد و با هماهنگی دستگاه قضائی مقادیر زیادی اموال مسرقه کشف شده تحویل مالباخته ها شد.

سردار عزیزی خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه ترافیک داشتیم و توانستیم در این طرح ضمن برخورد با متخلفین در جهت ارتقا فرهنگ ترافیکی شهر اقدامات خوبی انجام دهیم که دراین رابطه ۱۳۷ دستگاه خودرو و ۳۶ موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه سایر جرائم بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر اراذل و اوباش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات جنگی و بیش از ۲۱ هزار قطعه انواع مواد محترقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان گفت:برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × یک =

Top