کشف تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، سردار “کیومرث عزیزی” بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران و البرز است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری وی اخذ شد.
وی تصریح کرد: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک گاوداری محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و کرج ۳ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل ۱۸۱کیلو و ۹۰۰گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
سردار عزیزی در پایان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامی، قانونی و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × دو =

Top