کشف بیش از ۱۹ تن برنج و روغن احتکار شده در پاکدشت

 

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸ تن انواع برنج احتکار شده هندی و پاکستانی و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن مایع و جامد دریک انبار در شهر پاکدشت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،سردار “کیومرث عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ارز، احتکار و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس آگاهی پاکدشت به همراه عوامل تعزیرات با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار برنج خارجی و روغن خوراکی را در یک انبار در پاکدشت شناسایی و به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های قضائی در این رابطه افزود: در بازرسی ازاین انبار ۱۸ تن برنج هندی و پاکستانی که به طرز ماهرانه ای در غالب برنج ایرانی فجر بسته بندی و در حال عرضه به مشتریان بود و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن احتکار شده کشف، ضبط و انبار موصوف پلمب شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: ارزش برنج و روغن کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰میلیارد ریال برآورد و محتکرکه هم به دلیل احتکار و هم بخاطر تقلب در ارائه کالا با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده + نوزده =

Top