کار دشمن سیاه نمایی برای ناکار آمد نشان دادن نظام است

امام جمعه خیرآباد گفت: کار دشمن سیاه نمایی برای نا کار آمد نشان دادن نظام است، ملت بزرگ ایران تا کنون در برابر همه این ترفند ها ایستاده و به فضل خدا تا زوال استکبار خواهد ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این روز را که از ایام الله است خدمت شما تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی بعد از آنکه در جنگ، سالها علیه این نظام شکست خوردند چند کار را برای به زانو در آوردن این نظام در دستور کار خود قرار دادند.

امام جمعه خیرآباد گفت: تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی را اینگونه جلوه دهند که نظام تحمل مقاومت در برابر استکبار را ندارد و نمی تواند روی پای خود بایستد.
حجت الاسلام طزری بیان کرد: امروز دشمنان نظام با جنگ روانی در پی تلقین این مطلب هستند که نظام ناکارامد است و برای ناکارآمد نشان دادن نظام به چند وسیله متوسل می‌شوند.

وی ادامه داد: ابتدا تزریق روحیه ما نمی توانیم، بدین طریق که جمهوری اسلامی نمی تواند نیازهای مردم و کشور خود را تامین کند، همزمان تحریم های فلج کننده را نیز وضع می‌کنند تا مردم راه خلاصی از فشارها را در مذاکره و رابطه با آمریکا بدانند، راه دوم تزریق روحیه نا امیدی، بدین معنا که مردم نسبت به نظام و این راهی که در پیش گرفته اند نا امید شوند، در نتیجه دست از حمایت از نظام بر دارند.

خطیب جمعه خیرآباد اظهار کرد: راه سوم بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف است، ما منکر اینکه نظام دچار ضعف در بعضی دستگاه ها است نیستیم اما نقاط ضعف آن چنان که آنان می‌گویند نیست مثلا تعرض یک مامور به یک شهروند را آنچنان بزرگ جلوه می‌دهند که گویا کل نظام و آن دستگاه اینگونه است اما کشتن افراد بی گناه زیادی در کشور خودشان توسط پلیس کشور خود را یک امر طبیعی و سالم نشان میدهند، جان دادن روزانه ۸۰ نفر در کشور ما بر اثر کرونا فاجعه است اما مردن ۴ هزار نفر در کشور خودشان خبر بسیار خوبی است و موارد دیگر.

حجت الاسلام طزری گفت: راه چهارم کوچک کردن نقاط قوت و مثبت نظام ا‌ست خدمات رفاهی، اجتماعی، نظامی و علمی را آنقدر کوچک می‌کنند که گویا اتفاقی نیافتاده است و اگر همین اتفاق در کشور خودشان بیفتد گوش دنیا را کر می‌کنند مثلا همین واکسن کرونا تولید کشور ما را که تا کنون موفق عمل کرده است را آنقدر کوچک و معیوب نشان می‌دهند که کسی تمایل نکند و از طرفی واکسن تولید کشور خود را که تا کنون جان چند ده تن را در کشورهای مختلف گرفته است منجی نشان میدهند.

وی افزود: به هر حال، کار دشمن سیاه نمایی برای نا کار آمد نشان دادن نظام است، ملت بزرگ ایران تا کنون در برابر همه این ترفند ها ایستاده و به فضل خدا تا زوال استکبار خواهد ایستاد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو + 3 =

Top