کارگروه گردشگردی و بوم‌گردی روستاهای استان تهران در ورامین تشکیل شد

? اطلس بوم‌گردی استان تهران تهیه می‌شود

?کارگروه گردشگردی و بوم‌گردی روستاهای استان تهران در ورامین تشکیل شد

? کارگروه بوم‌گردی روستاهای استان تهران به میزبانی معصومه پرندوار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با حضور دهیاران موفق در حوزه‌‌‌ی گردشگردی و بوم‌گردی استان تهران در سالن همایش‌های شهرداری ورامین تشکیل شد.

? به گزارش ورامین تدبیر : مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران ضمن اشاره به اهمیت و سودآوری حوزه‌ی گردش‌گردی تاکید کرد: دهیارانی در این حوزه‌ موفق هستند که با حفظ #هویت_روستایی، فرهنگ و آداب خود را کالبدشکافی کرده و با تبلیغات مناسب، آن‌ها را به مردم بشناساند.

?پرندوار در ادامه به تاثیر پژوهش و تحقیقات در این حوزه اشاره کرد و افزود : هدف اصلی این کارگروه “تهیه اطلس بوم‌گردی استان تهران” است.

? در آغاز این نشست کارخانه معاون امور عمرانی فرمانداری ورامین ضمن خیرمقدم به مسولان و دهیاران استان تهران، به قدمت و اصالت شهرستان ورامین اشاره کرد و تصریح کرد: شهرستان ورامین ۷۷ اثر ثبت شده به‌عنوان آثار ملی ایران دارد که مشهورترین آن برج علاالدوله و مسجد جامع ایلخانی با قدمت ۷۰۰ ساله است.

? این کارگروه بناست پس از نشست از روستای خاوه از توابع بخش جوادآباد به عنوان روستای هدف گردشگری شهرستان ورامین بازدید نمایند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

6 + 13 =

Top