کارکنان دهیاری ها و شهرداری‌ها درصورت فوت به‌خاطر ابتلا به کرونا شهید خدمت محسوب می‌شوند

✍ آیا کارکنان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در صورت فوت به علت ابتلا به ویروس کرونا شهیدخدمت محسوب می‌شوند؟

?طی ابلاغ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، کارکنان جانباخته کرونایی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شهید خدمت محسوب می‌شوند

? به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، تیرماه سال جاری بود که مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور طی ابلاغیه‌ای به معاونین عمرانی استانداری‌های سراسر کشور اعلام کرد: از این پس جانباختگان مسیر مقابله با کرونا شهیدخدمت محسوب می‌شوند.

?معاون وزیر کشور در متن ابلاغیه خود آورده بود: با عنایت به مصوبه جلسه ۷۳۷ شورای عالی امنیت ملی مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کلیه افرادی که در راه مقابله با کرونا جان خود را از دست داده یا می‌دهند؛ کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان و سایر مدافعان سلامت کشور در ابعاد مختلف به‌ویژه در بخش آرامستان‌ها، مدیریت پسماند، آتشنشانی و… در صف نخست خدمات رسانی در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در کشور قرار داشته و دارند و در این راه جان خود را در خدمت صادقانه از دست داده‌اند؛ شهید خدمت محسوب می‌شوند.

لازم است بیان شود که طبق بررسی‌های به عمل آمده عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور هم طی نامه ابلاغی به استانداران سراسر کشور این مطلب را صراحتاً ابلاغ نموده است.

?پس با توجه به نامه ابلاغی وزیر کشور به استانداران و ابلاغ معاون وزیر کشور به مجموعه سازمان پایین دستی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بایستی مرحوم علیرضا امامی دهیار روستای دهماسین شهیدخدمت محسوب شود.

?از فرماندار و بخشدار مرکزی پیشوا به‌ویژه مسؤل بنیاد شهید پیشوا می‌خواهیم که مورد را بررسی و مردم را از نتیجه این مهم مطلع سازند چرا که بر همگان واضح و مبرهن است که کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از نخستین روزهای مقابله با این ویروس منحوس تمام قد در خط مقدم این جبهه حضور آشکار و تاثیرگذار داشته‌اند.

علیرضا امامی دهیار پرتلاش روستای دهماسین( سمت راست)و محبوب عظیمی از کارکنان باسابقه شهرداری پیشوا( سمت چپ)که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان پیشوا درگذشتند?

 

اعلامیه ترحیم

 

“انا لله و انا الیه راجعون “

?” سید عباس حسینی بخشدار مرکزی پیشوا در پی درگذشت دهیار روستای دهماسین به علت ابتلا به ویروسکرونا پیام تسلیتی صادر نمود.
متن پیام به شرح زیر است ?

◼️درگذشت جان‌سوز و باورنکردنی همکار عزیزمان مرحوم مغفور علیرضا امامی‌جعفری دهیار پرتلاش روستای دهماسین را به خانواده و بستگان محترم آن‌مرحوم ،همچنین به کارکنان مجموعه بخشداری مرکزی و فرمانداری شهرستان پیشوا تسلیت گفته و برای آن‌ مرحوم آرامش و آمرزش و برای خانواده و بستگان ایشان صبر آرزو می‌کنیم.

◼️بدون شک سالیان طولانی خدمت و تلاش این عزیز از دست رفته در راه توسعه و آبادانی روستای دهماسین در خاطر همگان به خصوص اهالی فهیم و قدردان روستای دهماسین خواهد ماند.
*روحش شاد و یادش گرامی*

پیام تسلیت بخشدار پیشوا
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × 2 =

Top