کارخانه تولید صفحه کلید و موس رایانه در قرچک افتتاح شد

کارخانه تولید صفحه کلید و موس رایانه روز چهارشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در شهرک صنعتی قرچک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ورامین تدبیر به نقل از ایرنا فرماندار قرچک گفت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی احداث شده و برای ۳۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.
بهمن خطیبی افزود: امروز صنعتگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش دارند تا با وجود محدودیت‌ها و مشکلات، شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب را فراهم کنند که افتتاح چندین پروژه تولیدی طی هفته‌های اخیر در شهرستان قرچک، نشان این تلاش و همت است.

وی اظهار کرد: تا پایان امسال پروژه‌های متعددی در حوزه عمران، صنعت و کشاورزی در قرچک افتتاح شده و برای بیش از هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
وی گفت: بر اساس سند توسعه شهرستان، احداث دهکده سفال و بوم‌گردی، بورس مصالح ساختمانی و تغییر الگوی کشت و آبیاری از جمله پروژه‌های پیشران در شهرستان قرچک است که به زودی زمینه اجرای آن فراهم می‌شود.
فرماندار قرچک افزود ساماندهی سه لکه صنفی صنعتی کارا، حسنک و صالح‌آباد، تأمین برخی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی از جمله مشکلات مربوط اسناد مالکیتی، راه دسترسی، اجرای تصفیه‌خانه در اولویت شهرستان قرچک است که با تلاش و همت مدیران برطرف می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت:اسامی واحدهایی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند احصا شده تا با استفاده از تمهیدات و راهکارهای دولت و نیز حمایت‌های استانی، از مشکلات آنان کاسته شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده + 3 =

Top