چهارمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین

چهارمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از روابط عمومی اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین ، چهارمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین با ریاست خانم توسلی معاونت برنامه ریزی فرماندارشهرستان ورامین وبا دبیری میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و با حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه توسلی معاونت برنامه ریزی فرماندارشهرستان ورامین در نشست ستاد تنظیم بازار ورامین گفت : با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نزدیک شدن به ایام پایانی سال باید درتهیه و توزیع مایحتاج عمومی مردم دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد .

توسلی با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها توسط برخی افراد سود جو باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

شایان ذکر است در ادامه جلسه حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت بازار از روند جذب و توزیع اقلام اساسی خبر داد و افزود : هماهنگی های لازم در خصوص جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار به ویژه میوه شب عید صورت گرفته که ان شاء الله در زمان و مکان های مشخص شده اعلام و توزیع خواهد شد .

میرزایی تصریح کرد : طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و نوروز ۹۹ و طرح فروش فوق العاده توسط واحدهای صنفی نیز در دستور کار قرار گرفته و هماهنگی ادارات جهت برگزاری گشت های مشترک نظارت بر بازار نیز در دست اقدام است .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار + 3 =

Top